er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Smukkert

Ej, nu må du fandme tage dig sammen!
Nu har du overtrådt min grænse!!
Sesse89 er MIN veninde - og du skal fandme ikke udtale dig om hendes TAB, pga. en kommune. Hun er et fantastisk menneske! Uanset om du kender til sagen eller ej, så træder man bare ikke folk over tæerne på den måde. Tror du ikke hun er pisse ked af, at kommunen tvang hende til abort, HVA!?!?!?!?!

Helt ærligt.... Som du er her, så er det klart folk ikke tror du bliver en særlig god mor... For du er ikke engang moden nok til at omgås folk herinde i en ordentlig tone!

Godt du skal på det der hjem, omkring din fødsel.... Så ved man da, at kommunen vurderer om du kan magte opgaven eller ej! Hvis du klarer den, så tillykke, hvis ikke - så nytter det ikke noget at blive hidsig, for du ligger som du selv redder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Pia

Smukkert skriver:

Sesse89 er MIN veninde - og du skal fandme ikke udtale dig om hendes TAB, pga. en kommune. Hun er et fantastisk menneske! Uanset om du kender til sagen eller ej, så træder man bare ikke folk over tæerne på den måde. Tror du ikke hun er pisse ked af, at kommunen tvang hende til abort, HVA!?!?!?!?!

Helt ærligt.... Som du er her, så er det klart folk ikke tror du bliver en særlig god mor... For du er ikke engang moden nok til at omgås folk herinde i en ordentlig tone!

Godt du skal på det der hjem, omkring din fødsel.... Så ved man da, at kommunen vurderer om du kan magte opgaven eller ej! Hvis du klarer den, så tillykke, hvis ikke - så nytter det ikke noget at blive hidsig, for du ligger som du selv redder.

Kan sagtens forstå du forsvare din veninde..
Det ville jeg også have gjort..
Men lad være med og bruge mere energi på whats her name..
Hun er simpelhen ikke det værd..
Hun er bare et tåbeligt barn der desværre venter barn selv..
Ganske frygteligt.. Men ja man kan kun prise sig lykkelig over at kommunen allerede nu er over hende..

Pia ..

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

stiinaher=! skriver:

ØH DU KAN IKK TILLADE DIIQ OG UDTALE DIIQ OM MIT!!! så fej for din egen dør føst tak

Undskyld men nyder du det her? det skulle man tro. forstå virkelig ikke du er her inde......

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

Pia skriver:

Kan sagtens forstå du forsvare din veninde..
Det ville jeg også have gjort..
Men lad være med og bruge mere energi på whats her name..
Hun er simpelhen ikke det værd..
Hun er bare et tåbeligt barn der desværre venter barn selv..
Ganske frygteligt.. Men ja man kan kun prise sig lykkelig over at kommunen allerede nu er over hende..

Pia ..

Nej, du har ret.. Vil ikke bruge min energi på hende, men følte lige trang til at sige min mening, så hun fremover ikke undrer sig over hvorfor jeg ikke svarer på hendes sms'er.

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg kan godt forstå din reaktion, men brug dit krudt et andet sted. Det er spild af kræfter

Anmeld

1. maj 2009

Pia

Nej, du har ret.. Vil ikke bruge min energi på hende, men følte lige trang til at sige min mening, så hun fremover ikke undrer sig over hvorfor jeg ikke svarer på hendes sms'er.

Smid hendes nummer væk med det samme..
Ikke et nummer der er værd og bruge sms på..

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Pia skriver:

Smid hendes nummer væk med det samme..
Ikke et nummer der er værd og bruge sms på..

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

Sms fra trådstarter:
"So man håber virkelig dit barn dør og kumun fuck tager dit eget barn dør af grin"

Boglig er hun ikke, men ondskabsfuld, JA TAK!!

Kan man ikke få hendes bruger slettet herinde fra og blokere hendes ip-adresse?

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Smukkert skriver:

Sms fra trådstarter:
"So man håber virkelig dit barn dør og kumun fuck tager dit eget barn dør af grin"

Er total i chok!! Hvordan fanden er det lige hun tiltaler folk!?!

Synes det kunne være værd at prøve at kontakte Henrik ang hendes IP adresse?

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Smukkert skriver:

Sms fra trådstarter:

Hey....det er da noget nyt Trusselssms og ikke et brev. Er det mon ninja?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.