er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Diana...

Jeg kan virkelig ikke forstå henrik lader dig skriver og være her inde...

Og hvordan fanen kan du tillade dig at skrive og ønske sådan om andres børn.

Puuuu jeg er lige ved at tude på dit barns vegne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Diana...

Jeanne skriver:

Hey....det er da noget nyt Trusselssms og ikke et brev. Er det mon ninja?

Ja tror os det ninja

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

Findusinde skriver:

Er total i chok!! Hvordan fanden er det lige hun tiltaler folk!?!

Synes det kunne være værd at prøve at kontakte Henrik ang hendes IP adresse?

Meget enig.... hun ødelægger rigtig meget på denne fantastiske side og håber ikke der er nogen af de nye der læser disse indlæg.

Anmeld

1. maj 2009

Jordbærpigen

Diana... skriver:

Meget enig.... hun ødelægger rigtig meget på denne fantastiske side og håber ikke der er nogen af de nye der læser disse indlæg.

Lidt for sent..

Anmeld

1. maj 2009

SaNiNa

sikke dejlig dag det er i dag... og hvor har her været gang i den...

selvom vi ikke vælder os i penge så kunne jeg aldrig finde på at købe sådan en pakke, sætter mit barn sikkerhed højre ende en bunke skide pengen... så må vi spare på andre områder...

og så syntes jeg lige du skal tale pænt til de søde piger som altid svare på dine utrolige mange indlæg... men at de ikke lige kommer med det svar du gerne vil have, ja så tror jeg altså du må lade være med at oprette indlæg for vi har jo ikke alle sammen sammen holdning...

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

jsp1984 skriver:

Lidt for sent..

Det jeg ked af øv øv men alle andre her inde er altså fantastisk søde.

Anmeld

1. maj 2009

Janep

Eva skriver:

Jeg anede ikke det var hende....nyt navn konstant...men ja, bare hun ville blive væk når der intet positivt er...men mange børn har brug for opmærksomhed og hellere negativt end ingen...så vi er jo alle med til at holde hende i live...

ja ok det er self os svært når hun hele tiden skifter navn. Det tænkte jeg ikk liige på

hmm nja måske.

men så ville jge mene at hun sku ha positiv opmærksomhed. Selvom hun ikk fortjæner den

Anmeld

1. maj 2009

Jordbærpigen

Diana... skriver:

Det jeg ked af øv øv men alle andre her inde er altså fantastisk søde.

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. I virker alle som nogle rigtig søde mødre eller kommende mødre

Men der skal jo altid lige være én eller 2 som ik kan finde ud af reglerne og som ødelægger det for andre

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

jsp1984 skriver:

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. I virker alle som nogle rigtig søde mødre eller kommende mødre

Men der skal jo altid lige være én eller 2 som ik kan finde ud af reglerne og som ødelægger det for andre

Åhh det godt det ikke skrammer dig væk det ville være så øv at skulle midste nogen her inde fordi der er 1 der ikke kan finde ud af det.

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Smukkert skriver:

Sms fra trådstarter:
"So man håber virkelig dit barn dør og kumun fuck tager dit eget barn dør af grin"

Boglig er hun ikke, men ondskabsfuld, JA TAK!!

Kan man ikke få hendes bruger slettet herinde fra og blokere hendes ip-adresse?

Sådan noget skriver man bare ikke til andre!!! Lige meget hvor meget man hader folk. Så kan man da ikke ønske at et barn vil dø!!! Nu må hun sku ta sig sammen!!!
Bliver bare så sur, når nogen er sådan!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.