er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

christinam

eliasogmor skriver:

det lyder meget underligt at man kan få 30000 kr "bare" fordi man er under 18....hvilken kommune bor du i???

hjørring det kan man alså alle steder her i nordjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

fordi man kan når man er under 18 og ja er det, men har sagt nej og har selv to veninder som er på min alder som er gravid, de nasser af kumun kalder jeg det! og syns jeg er forkert! bare fordi man er ung må man lære og klare sig selv efter min menin)

Jeg synes da ikke det er at nasse, hvis det er noget som man nu kan som ung mor...det er da en dejlig hjælp og med til at gøre det nemmere for alle jer der er unge og får børn.
Der er jo masser af tilskud som du kan og vil få og det er da heller ikke nas...glæd dig over vort system og en dag skal du nok få lov at betale tilbage til samfundet..

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Eva skriver:

Jeg synes da ikke det er at nasse, hvis det er noget som man nu kan som ung mor...det er da en dejlig hjælp og med til at gøre det nemmere for alle jer der er unge og får børn.
Der er jo masser af tilskud som du kan og vil få og det er da heller ikke nas...glæd dig over vort system og en dag skal du nok få lov at betale tilbage til samfundet..

sage jeg ikk du skulle lade være med og svare på mit indlæg! jeg gider sempenhen ikk høre på diiq mere

Anmeld

1. maj 2009

eliasogmor

møllerher! skriver:

det tror jeg simpelthen ikke på..mener du ikke 3000 kr????

Anmeld

1. maj 2009

christinam

eliasogmor skriver:

det tror jeg simpelthen ikke på..mener du ikke 3000 kr????

ved du hvad, så lad værd!

Anmeld

1. maj 2009

eliasogmor

møllerher! skriver:

sage jeg ikk du skulle lade være med og svare på mit indlæg! jeg gider sempenhen ikk høre på diiq mere

hvis du ikke vil have hun skal svarer på dine indlæg, burde du måske lade være med at oprette nogen...du kan jo ikke oprette et og bestemme hvem der skal svarer på dem....

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

møllerher! skriver:

Ja, ti så lige stille Eva, tsk tsk tsk....

Anmeld

1. maj 2009

Cstinne

Findusinde skriver:

Og igen er en af dine debatter løbet af sporet fordi du gentagne gange bliver voldsom sur og spydig når vi spørger dig om noget! FEDT at du syns det er en go pakke du har købt!

Enig Her!!!... Hvis man ik er int. i andres meninger så lad da være med at spørge.... dette emne er jo blevet til noget total negativ...

Anmeld

1. maj 2009

Pia

møllerher! skriver:

Du har ret i at Kommunen vil HJÆLPE med 30000 kr, men man får dem altså ikke bare.
Man betaler dem tilbage lilleny.
Er selv fra Nordjylland og har hjulpet en veninde med og undersøge sagen, så derfor ved jeg at man ikke bare får dem smidst i nakken..

Syntes det er fint nok at dine veninder vil nasse ( som du jo vælger og kalde det)
det er jo deres valg og det gør jo ikke dem til noget dårliger end dig eller en dårliger mor...

Syntes virkelig det er ærgeligt at du vælger og køre dine egen debatter helt af sporet..
ja det er da en fin pris du har fået dit start sæt til..
Og fint så længe du er glad..
Men derfor kan vi andre jo godt sige at vi ikke ville købe det.
Personligt ville jeg heller ikke købe sådan en pakke..
Men der er vi jo forskellig..
Men det ¨får da ikke mig til og sidde her og skrive nøj hvor er du nærrig eller hvor er det åndsavgt.
Det er dit valg, men derfor kan jeg så sandelig godt svare pænt og holde en soper tone her inde..
Lad nu være med og sidde og hidse dig sådan op..
Kan du ikke klare et svar, så lad være med og spørger fra starten af..

Pia..

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Ja, ti så lige stille Eva, tsk tsk tsk....

Jeg mangler en "rysten på hovedet opgivende smiley".....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.