er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.606 visninger
143 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

christinam

hej,
jeg var lige nede i ønskebørn og hov der købt jeg en stat pak , hvor der var barnebogn mega fed! send men maders , dyne , hovede pude ,, sengetøj , og skiftebord ,med skiftebaks med og sådan en til hvor man der vand i når man skifter , og badekar for KUN 5000!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

hej,
jeg var lige nede i ønskebørn og hov der købt jeg en stat pak , hvor der var barnebogn mega fed! send men maders , dyne , hovede pude ,, sengetøj , og skiftebord ,med skiftebaks med og sådan en til hvor man der vand i når man skifter , og badekar for KUN 5000!

Kommer helt an på hvilke produkter du har fået med...personligt ville jeg aldrig købe de pakker...jeg købte dyr lækker vogn, men brugt fed seng til kun 100kr og badekar koster jo ingen penge...
Men er du glad og synes det er et godt køb, så er det jo det for dig-smiler
knus..

Anmeld

1. maj 2009

Mathilde

Jo det er da super billigt! Lækkert med så mange ting for få penge

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Eva skriver:

Kommer helt an på hvilke produkter du har fået med...personligt ville jeg aldrig købe de pakker...jeg købte dyr lækker vogn, men brugt fed seng til kun 100kr og badekar koster jo ingen penge...
Men er du glad og synes det er et godt køb, så er det jo det for dig-smiler
knus..

nu jeg ikk til brugte ting!!!

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

nu jeg ikk til brugte ting!!!

Nu er jeg til kvalitet...og stil...

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Eva skriver:

Nu er jeg til kvalitet...og stil...

værd sin mening!!

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

værd sin mening!!

Men hvilken vogn var der med...så er det nemt at regne ud om det er et godt eller skidt køb...

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
møllerher! skriver:

hej,

Man kan faktisk være rigtig heldig nogle rigtig billige startpakker med lækre ting og sager i
Hvad har du fået for nogle dejlige ting? altså nu tænker jeg på hvilke mærker det er!?
Lyder i hvert fald fedt med en billig startpakke!
knus

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Eva skriver:

Men hvilken vogn var der med...så er det nemt at regne ud om det er et godt eller skidt køb...

ved den kostede 3500 hvis man selv skulle købe den og 1500 sengen , så jeg ved jeg svare en masse

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Tror måske det er en balder barnevogn, det er eneste oplysning de giver på deres hjemmeside omkring startpakken til 5000 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.