er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Jordbærpigen

Mormilla skriver:

Sådan noget skriver man bare ikke til andre!!! Lige meget hvor meget man hader folk. Så kan man da ikke ønske at et barn vil dø!!! Nu må hun sku ta sig sammen!!!
Bliver bare så sur, når nogen er sådan!!!

Meld hende da for trusler.. helt ærligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Sesse89

Små hjerner små fornøjelser det pigebarn har åbenbart ikk nok plads til og forstå at man bare ikk opfører sig sådan selvom det er på nettet.
Man omgåes folk med respekt om det er irl eller på nettet er dybt li meget.

Jeg syns seriøst at den bruger sku have spærret sin ip-adresse så hun ikk kan komme herind mere og belaste eller irritere os andre..

Anmeld

1. maj 2009

LotteGabriella

Mebach skriver:

Ja, ti så lige stille Eva, tsk tsk tsk....

*LOL*

Anmeld

1. maj 2009

Plysbjørnen

Sanne skriver:

sikke dejlig dag det er i dag... og hvor har her været gang i den...

selvom vi ikke vælder os i penge så kunne jeg aldrig finde på at købe sådan en pakke, sætter mit barn sikkerhed højre ende en bunke skide pengen... så må vi spare på andre områder...

og så syntes jeg lige du skal tale pænt til de søde piger som altid svare på dine utrolige mange indlæg... men at de ikke lige kommer med det svar du gerne vil have, ja så tror jeg altså du må lade være med at oprette indlæg for vi har jo ikke alle sammen sammen holdning...

Hvad får jer til at tro at bare fordi det billige startpakker at det den indeholder ikke er godt...

Måske sagen at barnevognen ikke koster 10000 kr... det er altså ikke alle der har råd til at gå ud og bruge 20-30000 kr på babyting...

Jeg købte faktisk selv den start-pakke til 3500 da jeg ventede min datter... og ja den opfylder alle mine behov... og ja de overholder faktisk også sikkerhedskravene...

Anmeld

1. maj 2009

SaNiNa

Trold skriver:

Hvad får jer til at tro at bare fordi det billige startpakker at det den indeholder ikke er godt...

Måske sagen at barnevognen ikke koster 10000 kr... det er altså ikke alle der har råd til at gå ud og bruge 20-30000 kr på babyting...

Jeg købte faktisk selv den start-pakke til 3500 da jeg ventede min datter... og ja den opfylder alle mine behov... og ja de overholder faktisk også sikkerhedskravene...

siger heller ikke at det bare er fordi det er billigt, men vi gik efter en barevogn som var sikkerheds testet og som vi vidste kunne holde til flere børn.

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Nu har jeg skrevet til Henrik....

Anmeld

1. maj 2009

Plysbjørnen

Sanne skriver:

siger heller ikke at det bare er fordi det er billigt, men vi gik efter en barevogn som var sikkerheds testet og som vi vidste kunne holde til flere børn.

Den barnevogn jeg fik med var sikkerhedstestet... Ellers må den faktisk ikke sælges i Danmark... og ja lige nu bliver den brugt til barn nummer 2 uden problemer...

Anmeld

1. maj 2009

Becks

Heidi-Godsk skriver:

Puhhhh Jeg får en knude i min mave nu....

Åh det program med ham husker jeg godt...

Håber virkelig Lilleny, møller etc. får den hjælp og støtte hun skal have/har brug for...

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Beck skriver:

Åh det program med ham husker jeg godt...

Håber virkelig Lilleny, møller etc. får den hjælp og støtte hun skal have/har brug for...

Hendes profil er blevet slettet... Jeg skrev til Henrik...

Anmeld

1. maj 2009

Becks

Heidi-Godsk skriver:

Hendes profil er blevet slettet... Jeg skrev til Henrik...

Hejsa...
ja så jeg lige

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.