Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi oplever meget skrigeri iforbindelse med det spisning der ik helt spiller.. Men når hun er mæt er hun så mild og meget opmærksom på alt.. Det er skønne stunder når hun ligger mæt, tilfreds og bare kigger med sine store blå øjne

Det lyder akkurat som vores første uges tid indtil jeg begyndte konsekvent at malke ud og gi ham flaske..
Jeg var heldigvis så heldig at sp kom da han ar en uge, så hun kunse på amning som jo så ikke ville komme til at fungere, da mig og ammebrikker overhovedet ikke er venner og ALDRIG blir det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

kvinde84

Jeg havde tabt det hele igen 14 dage efter fødslen. Men nu lå jeg også flad med influenza i en uge efter jeg havde født, og ungen var SULTEN og spiste næsten 24/7, puha  

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det lyder akkurat som vores første uges tid indtil jeg begyndte konsekvent at malke ud og gi ham flaske..
Jeg var heldigvis så heldig at sp kom da han ar en uge, så hun kunse på amning som jo så ikke ville komme til at fungere, da mig og ammebrikker overhovedet ikke er venner og ALDRIG blir det

Vi har sundhedsplejerske på mandag, onsdag og fredag for at kontrolveje Ida..

Ville hjertens gerne malke ud og give flaske hvis det var sådan at der var mælk.. Hun sutter fint, tager fint fat men hun får ikke meget ud af det

Anmeld

8. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi har sundhedsplejerske på mandag, onsdag og fredag for at kontrolveje Ida..

Ville hjertens gerne malke ud og give flaske hvis det var sådan at der var mælk.. Hun sutter fint, tager fint fat men hun får ikke meget ud af det

Ih hvor er det da noget øv at mælken ikke vil løbe ordentligt til.. Håber virkelig det snart sker så i kan få det op at køre

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ih hvor er det da noget øv at mælken ikke vil løbe ordentligt til.. Håber virkelig det snart sker så i kan få det op at køre

M&R sagde hendes først løb ordentligt til på 15. dagen.. Det er lige rundt om hjørnet så håber virkelig!

Det er desværre lidt et kendt problem for mig at jeg ubevidst blokerer for kroppen Kan holde mig fra at gå på toilettet det meste af et døgn hvis der ik er ordentlige toiletforhold og jeg kan stoppe min mens hvis jeg synes den falder uheldigt.. Intet af det er sundt!

Anmeld

8. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

M&R sagde hendes først løb ordentligt til på 15. dagen.. Det er lige rundt om hjørnet så håber virkelig!

Det er desværre lidt et kendt problem for mig at jeg ubevidst blokerer for kroppen Kan holde mig fra at gå på toilettet det meste af et døgn hvis der ik er ordentlige toiletforhold og jeg kan stoppe min mens hvis jeg synes den falder uheldigt.. Intet af det er sundt!

15. Dagen :O det er godt nok længe uden mam til den lille... Håber det også sker for dig..
Vildt at du bare kan blokere for det hele, håber ikke det er hvad der er sket med mælken :/

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

15. Dagen :O det er godt nok længe uden mam til den lille... Håber det også sker for dig..
Vildt at du bare kan blokere for det hele, håber ikke det er hvad der er sket med mælken :/

Jeg er helt sikker på det spiller ind, desværre synes dog stille og roligt jeg mærker en forskel her weekenden over så nu er jeg spændt på vejningen imorgen

Anmeld

8. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jeg er helt sikker på det spiller ind, desværre synes dog stille og roligt jeg mærker en forskel her weekenden over så nu er jeg spændt på vejningen imorgen

Krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

10. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Krydser alt hvad krydses kan

3640 vejer lillepigen nu! Det er +80 gram weekenden over og babserne lader til stille og roligt at blive bedre og bedre!

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

3640 vejer lillepigen nu! Det er +80 gram weekenden over og babserne lader til stille og roligt at blive bedre og bedre!

SÅDAN!!!!
Hvor dejligt for jer, håbe krisen er vendt og det kun går frem nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.