Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja det må gi det samme..
Mangler kun at smide 7 kg nu, så tror desværre ikke jeg får lov at beholde lidt...

Jeg malker ud hver gang han skal spise, der er så altid lidt i overskud, så det kommer på køl, hvilket har gjort at vi nu har til en portion mad på køl, og så pumper jeg ud når han har spist

Puha ja syv kilo det vsr ikke meget du mangler da kommer hurtigt af... Okay det er sku sejt at du gør det sådan i stedet for at ta mme respekt for det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Puha ja syv kilo det vsr ikke meget du mangler da kommer hurtigt af... Okay det er sku sejt at du gør det sådan i stedet for at ta mme respekt for det:-)

Til at starte med prøvede vi amning, men han blev ved med at skrige og så ga vi ham mme efter amning til han var mæt.
Snakkede så med sp, som godt ku se han ikke kunne få fat på brystet, så vi skulle prøve ammebrikker, og så skrue ned for mme.
Men det har jeg slet ikke tålmodighed til, for så ryger de af og så bider han den af osv.. Så nu malker jeg ud og gir ham, og vi bruger slet ikke mme totalt stolt hehe

Anmeld

29. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Uh så mangler du ikke meget igen
Ja jeg ser også frem til at kunne få lidt mavemuskler igen hehe

jeg vil gerne snart have mine lår igen

Anmeld

29. juni 2012

LilleLene

M&R skriver:

Ja det kan jeg godt forstå... stakkels dig... men godt du er over det ugen...

Anmeld

29. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg vil gerne snart have mine lår igen

Hehe..
Ja jeg vil godt stoppe med at tabe mig om tre fire kg og så skal jeg ha trænet min mave igen...

Anmeld

29. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Til at starte med prøvede vi amning, men han blev ved med at skrige og så ga vi ham mme efter amning til han var mæt.
Snakkede så med sp, som godt ku se han ikke kunne få fat på brystet, så vi skulle prøve ammebrikker, og så skrue ned for mme.
Men det har jeg slet ikke tålmodighed til, for så ryger de af og så bider han den af osv.. Så nu malker jeg ud og gir ham, og vi bruger slet ikke mme totalt stolt hehe

Ja det kan jeg virkelig godt forstå:-)
Jeg havde sagt at jeg ikke ville amme for enhver pros... men hold da op man er villig til at gå langt:-) hun ku ik sutte så sku bruge de rpdne brikker og f... de er da mega mega irriterende det er jo helt ekstre.t.. så blev jeg stædig og startede med at ligge ned og amme det tog godt nok tusind år de første mange gange... Og min tålmodighed kom pp å en prøve... men det lykkedes så nu sidder vi op og ammer.... godt nok med ret ømme brystvorter... men pyt skidt er så stolt af mig selv og min lille prinsesse:-)

Anmeld

29. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja det kan jeg virkelig godt forstå:-)
Jeg havde sagt at jeg ikke ville amme for enhver pros... men hold da op man er villig til at gå langt:-) hun ku ik sutte så sku bruge de rpdne brikker og f... de er da mega mega irriterende det er jo helt ekstre.t.. så blev jeg stædig og startede med at ligge ned og amme det tog godt nok tusind år de første mange gange... Og min tålmodighed kom pp å en prøve... men det lykkedes så nu sidder vi op og ammer.... godt nok med ret ømme brystvorter... men pyt skidt er så stolt af mig selv og min lille prinsesse:-)

Jeg ville også rigtig gerne amme men når han ikke kan få fat er der desværre ikke meget at gøre. For som du selv siger er de brikker ikke en ski værd! Og her hjalp det hverken at ligge eller sidde, ej heller at hive i vorterne
Men tilgengæld får han kun min mælk nu og det synes jeg er skønt.. Det at vi fik mme væk igen er bare fedt!

Anmeld

30. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Jeg ville også rigtig gerne amme men når han ikke kan få fat er der desværre ikke meget at gøre. For som du selv siger er de brikker ikke en ski værd! Og her hjalp det hverken at ligge eller sidde, ej heller at hive i vorterne
Men tilgengæld får han kun min mælk nu og det synes jeg er skønt.. Det at vi fik mme væk igen er bare fedt!

Nej sådan er det.. og verden går jo ikke under .. jeg syntes bare det er fedt at du bruger tiden på at malke ud.. så gir det jo det samme i sidste ende:-)

Anmeld

30. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Nej sådan er det.. og verden går jo ikke under .. jeg syntes bare det er fedt at du bruger tiden på at malke ud.. så gir det jo det samme i sidste ende:-)

Ja det tar desværre en heeeeel del tid, men vil bare gerne gi ham
Mit mælk når nu det intet fejler..
Jegtror trods alt det er bedre end mme, når nu mælken er ok. Tror der er en hel del flere gode ting i når det er det min krop laver specielt til ham hehe

Anmeld

30. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hehe..
Ja jeg vil godt stoppe med at tabe mig om tre fire kg og så skal jeg ha trænet min mave igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.