Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Team Putte

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg anede intet om de her spring, før en herinde skrev om at det kunne være det han oplevede.. Og hun kaldte det tigerspring.. Så troede det var det de hed

Som sagt er "Vidunderlige uger" en bestseller Det er ik utænkeligt at hende der sagde det har bogen

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Som sagt er "Vidunderlige uger" en bestseller Det er ik utænkeligt at hende der sagde det har bogen

Fedt, den bliver hermed bestilt!

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

Fedt, den bliver hermed bestilt!

En anden god bog jeg har købt er "Helens bog om børn og mad"

Den beskriver ca. hvormeget mad de små skal have når de begynder at få andet end mælk.. Altså ik præcist fordi der er forskel på børn men den giver et godt billede af hvor meget andet mad de skal have og hvor meget mælk man skal passe ind Der er oz opskrifter på mad/grød/mos så man har lidt inspiration

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

En anden god bog jeg har købt er "Helens bog om børn og mad"

Den beskriver ca. hvormeget mad de små skal have når de begynder at få andet end mælk.. Altså ik præcist fordi der er forskel på børn men den giver et godt billede af hvor meget andet mad de skal have og hvor meget mælk man skal passe ind Der er oz opskrifter på mad/grød/mos så man har lidt inspiration

Jeg ved ikke om det er den jeg har, men har en der beskriver hvad de må få hvornår, hvor store portioner de skal ha (aldersfordelt), og så er der super gode opskrifter i også. Og endnu bedre beslriver den også hvad man absolut skal undgå, fx honning der indeholder noget deres tarme ikke kan tåle

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg ved ikke om det er den jeg har, men har en der beskriver hvad de må få hvornår, hvor store portioner de skal ha (aldersfordelt), og så er der super gode opskrifter i også. Og endnu bedre beslriver den også hvad man absolut skal undgå, fx honning der indeholder noget deres tarme ikke kan tåle

Jah præcist! Det kan godt være den samme du har Ellers lyder den om ik andet oz rigtig god

Rosiner er en anden ting de ik må få før de er ret gamle faktisk.. Det er noget med der er svampe på som de ik kan nedbryde endnu

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah præcist! Det kan godt være den samme du har Ellers lyder den om ik andet oz rigtig god

Rosiner er en anden ting de ik må få før de er ret gamle faktisk.. Det er noget med der er svampe på som de ik kan nedbryde endnu

Det er faltisk sjovt, der er flere ting jeg stødte på de ikke må få, som jeg ellers tænkte: hmm jamen det er da ellers lige børne mad...
Så det er rart med lidt hjælp i sådan en bog

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er faltisk sjovt, der er flere ting jeg stødte på de ikke må få, som jeg ellers tænkte: hmm jamen det er da ellers lige børne mad...
Så det er rart med lidt hjælp i sådan en bog

Nemlig! Synes tit man ser små børn spise rosiner!

Anmeld

3. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Nemlig! Synes tit man ser små børn spise rosiner!

Ja det gør man nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.