Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vejede 60 kg før. Toppede på 70 kg da jeg fødte (stille-stående vægt den sidste måned af graviditeten). Nu 11 dage efter er jeg på 61 kg.
Det rasler af, men kan ikke være i de stramme jeans endnu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: Jeg vejede 60 kg før. Toppede på 70 kg da jeg fødte (stille-stående vægt den sidste måned af graviditeten). Nu 11 dage efter er jeg på 61 kg. Det rasler af, men kan ikke være i de stramme jeans endnu.
pemiro skriver: Det kan jeg heller ikke, tror mine hofter er blevet udvidet, for kan godt få demPå bare ikke lukke dem
Det kan jeg heller ikke, tror mine hofter er blevet udvidet, for kan godt få demPå bare ikke lukke dem
Mine lår er vidst stadig lidt vandet, kan i hvert fald ikk hive bukserne op... ENDNU!!!!jeg kæmper for det.
pemiro skriver: Som overskriften lyder, hvor meget har i så tabt indtil nu, i forhold til jeres vægt lige inden fødsel?
Som overskriften lyder, hvor meget har i så tabt indtil nu, i forhold til jeres vægt lige inden fødsel?
Havde i mandags, uge efter fødslen tabt 15 af de 25 kg jeg tog på.. Jeg bøvler stadig med noget vand i benene.. Varmen holder på skidtet! Og så er der jo ik rigtig gang i amningen endnu
Laijona Äiti skriver: Mine lår er vidst stadig lidt vandet, kan i hvert fald ikk hive bukserne op... ENDNU!!!!jeg kæmper for det.
Team Putte skriver: Havde i mandags, uge efter fødslen tabt 15 af de 25 kg jeg tog på.. Jeg bøvler stadig med noget vand i benene.. Varmen holder på skidtet! Og så er der jo ik rigtig gang i amningen endnu
pemiro skriver: Du er da trods alt alligevel ret godt på vej.. Og vandet ryger hurtigt så snart det bliver lidt køligere igen... Og puha hvor er det dog også bare hedeslag.. Heldigvis tar lillemanden det ret godt... Hvilket moren ikke gør
Du er da trods alt alligevel ret godt på vej.. Og vandet ryger hurtigt så snart det bliver lidt køligere igen... Og puha hvor er det dog også bare hedeslag.. Heldigvis tar lillemanden det ret godt... Hvilket moren ikke gør
Tullefisen her sveder afsindigt når hun spiser, ellers tager hun det oz enormt pænt Og hun er ellers en hidsigprop der nok skal fortælle hvis noget ik er efter damens ønske!
pemiro skriver: Jeg glæder mig også til om fem uger så jeg kan træne det maveskind væk og få musklerne igen haha
Jeg glæder mig også til om fem uger så jeg kan træne det maveskind væk og få musklerne igen haha
Team Putte skriver: Tullefisen her sveder afsindigt når hun spiser, ellers tager hun det oz enormt pænt Og hun er ellers en hidsigprop der nok skal fortælle hvis noget ik er efter damens ønske!
pemiro skriver: Det er da dejligt hun har noget temperemant.. Det har vores også, for det meste er han dog stille og kigger rundt på hvad der sker
Det er da dejligt hun har noget temperemant.. Det har vores også, for det meste er han dog stille og kigger rundt på hvad der sker
Vi oplever meget skrigeri iforbindelse med det spisning der ik helt spiller.. Men når hun er mæt er hun så mild og meget opmærksom på alt.. Det er skønne stunder når hun ligger mæt, tilfreds og bare kigger med sine store blå øjne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128