Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.543 visninger
158 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

pemiro

Som overskriften lyder, hvor meget har i så tabt indtil nu, i forhold til jeres vægt lige inden fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

M&R

Ved det faktisk ik... vores vægt gik i stykker dagen inden jeg fødte.... typisk.... så skal vist ud og ha købt mig en ny:-):-)

Anmeld

23. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ved det faktisk ik... vores vægt gik i stykker dagen inden jeg fødte.... typisk.... så skal vist ud og ha købt mig en ny:-):-)

Haha ja det er da typisk..
Jeg synes bare det er lidt vildt. Jeg nåede at tage 20,5 kg på o har allerede smidt de første 11 kg. Jeg synes det går ret stærkt, der ryger ca 1-1,5 kg pr dag lige nu, og jeg har ikke vand i kroppen :/ det kan umuligt være sundt at det går så stærkt tænker jeg?

Anmeld

23. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Haha ja det er da typisk..
Jeg synes bare det er lidt vildt. Jeg nåede at tage 20,5 kg på o har allerede smidt de første 11 kg. Jeg synes det går ret stærkt, der ryger ca 1-1,5 kg pr dag lige nu, og jeg har ikke vand i kroppen :/ det kan umuligt være sundt at det går så stærkt tænker jeg?

Ja mega typisk... os især fordi det betyder meget for mig...
Hmmm ved ik om det er specielt dårligt... du skal jo tænke på at 8 af de kilo er baby, fostervand, ekstra blod i kroppen og moderkage og så måske en smule væske... ammer du? Og hvornår var det du fødte? drt eneste jeg tænker ved det er at skinnet måske ikke kan følge med og det vil jo være lidt øv...

Anmeld

23. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja mega typisk... os især fordi det betyder meget for mig...
Hmmm ved ik om det er specielt dårligt... du skal jo tænke på at 8 af de kilo er baby, fostervand, ekstra blod i kroppen og moderkage og så måske en smule væske... ammer du? Og hvornår var det du fødte? drt eneste jeg tænker ved det er at skinnet måske ikke kan følge med og det vil jo være lidt øv...

Fødte den 15 for 8 dage siden, så det er jo gået ret stærkt.
Jeg håber huden følger med, ellers må jeg gå til opstramning når den tid kommer

Du må ud og have en ny vægt... Så kan du også få positive resultater

Anmeld

23. juni 2012

Sille86

Heysa... jeg tog omkring 17 kilo på under graviditeten og jeg er nede i mine normale jeans nu, har godt nok ikke fået vejet mig men ligner mig selv fra inden jeg blev gravid...

Anmeld

23. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Fødte den 15 for 8 dage siden, så det er jo gået ret stærkt.
Jeg håber huden følger med, ellers må jeg gå til opstramning når den tid kommer

Du må ud og have en ny vægt... Så kan du også få positive resultater

Ja okay det er da gået temmelig stærkt... så meget tror jeg godt nok ik jeg har tabt mig endnu... må vist ha købt den vægt på mandag:-):-):-) he he.. blir jo helt nysgerrig:-)

Anmeld

24. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja okay det er da gået temmelig stærkt... så meget tror jeg godt nok ik jeg har tabt mig endnu... må vist ha købt den vægt på mandag:-):-):-) he he.. blir jo helt nysgerrig:-)

Ja jeg synes dælme også det er vildt..
Har omtrent min helt flade mave igen, dog ikke med så mange muskler

Anmeld

24. juni 2012

pemiro

Sille86 skriver:

Heysa... jeg tog omkring 17 kilo på under graviditeten og jeg er nede i mine normale jeans nu, har godt nok ikke fået vejet mig men ligner mig selv fra inden jeg blev gravid...

Hold da op, så er det da også gået stærkt

Anmeld

25. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja jeg synes dælme også det er vildt..
Har omtrent min helt flade mave igen, dog ikke med så mange muskler

Er det rigtig... Ej det har jeg ik... men tog også 28 kilo på... nu skal de bare af igen:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.