Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Det gør jeg dælme også...
skal bare lige se hvor meget jeg taber endnu vil meget gerne beholde lidt af mine kilo nemlig, så det betyder jeg kun må tabe ca 4-5 kg endnu. Spændende at se om de vil stoppe med at ryge

Gid jeg havde det sådan jeg vil gerne smide ti mere ind inden graviditeten så vi har været ude og gå flere gange:-) de skal bare af de kilo:-) ammer du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

M&R

LilleLene skriver:

jeg mangler 2,5 kg fra start vægt

men kan ikke passe mine bukser endnu mine hoter er stadig for store, kan ikke vente til jeg har været til 8 ugers tjek, så jeg må begynde at træne igen

Hold da op så mangler du ikke meget... hvor meget tog du på?

Anmeld

27. juni 2012

LilleLene

M&R skriver:

Hold da op så mangler du ikke meget... hvor meget tog du på?

omkring 10-15 kg

havde ikke vejet mig de sidste par uger inden jeg fødte

Det har også hjulpet lidt at jeg har haft feber i en uge, så har ikke fået spist så meget

Anmeld

27. juni 2012

M&R

LilleLene skriver:

Å

omkring 10-15 kg

havde ikke vejet mig de sidste par uger inden jeg fødte

Det har også hjulpet lidt at jeg har haft feber i en uge, så har ikke fået spist så meget

Din stakkel det må ikke være nemt med sådan en lille fyr... Men nok effektivt til kiloene:-)

Anmeld

27. juni 2012

LilleLene

M&R skriver:

Din stakkel det må ikke være nemt med sådan en lille fyr... Men nok effektivt til kiloene:-)

nej har godt nok også grædt nogle gange, fordi jeg føle at jeg ikke kunne passe ham ordenligt :/

ja det har det

Anmeld

28. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg mangler 2,5 kg fra start vægt

men kan ikke passe mine bukser endnu mine hoter er stadig for store, kan ikke vente til jeg har været til 8 ugers tjek, så jeg må begynde at træne igen

Uh så mangler du ikke meget igen
Ja jeg ser også frem til at kunne få lidt mavemuskler igen hehe

Anmeld

28. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Gid jeg havde det sådan jeg vil gerne smide ti mere ind inden graviditeten så vi har været ude og gå flere gange:-) de skal bare af de kilo:-) ammer du?

Jeg ammer ikke, men pumper ud til ham. Han vil ikke ta bryst nemlig...

Anmeld

28. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Jeg ammer ikke, men pumper ud til ham. Han vil ikke ta bryst nemlig...

Okay men det gir vel det samme i forhold til vægt tabet. for så siger de ho det går hurtiger når man ammer...

Bliver lige nød til at høre hvor tit du malker ud så?

Anmeld

28. juni 2012

M&R

LilleLene skriver:

nej har godt nok også grædt nogle gange, fordi jeg føle at jeg ikke kunne passe ham ordenligt :/

ja det har det

Ja det kan jeg godt forstå... stakkels dig... men godt du er over det ugen...

Anmeld

28. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Okay men det gir vel det samme i forhold til vægt tabet. for så siger de ho det går hurtiger når man ammer...

Bliver lige nød til at høre hvor tit du malker ud så?

Ja det må gi det samme..
Mangler kun at smide 7 kg nu, så tror desværre ikke jeg får lov at beholde lidt...

Jeg malker ud hver gang han skal spise, der er så altid lidt i overskud, så det kommer på køl, hvilket har gjort at vi nu har til en portion mad på køl, og så pumper jeg ud når han har spist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.