Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja jeg forstår heller ikke han får luft i maven.. Flaskerne er alle med antikolik halløj, og ka se de virker da der kommer luftbobler op gennem mælken...
Men luft i maven har han, for han ka dææælme slå bogle ordentlige prutter og bøvser haha.. Forstår slet ikke så lille en mand kan larme så meget

Tror aldrig man kommer til at undgå luft helt.. Ida har oz lidt med prutter men hun er oz enormt svær at bøvse Man skal virkelig være insisterende før man får en frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Tror aldrig man kommer til at undgå luft helt.. Ida har oz lidt med prutter men hun er oz enormt svær at bøvse Man skal virkelig være insisterende før man får en frem!

Heh her kommer der ordentlige bøvser når han har hoppet lidt eller fået et par små klap på ryggen..
Men det er vidst ikke alle børn der gider bøvses, måske ida er sådan en?

Anmeld

17. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Heh her kommer der ordentlige bøvser når han har hoppet lidt eller fået et par små klap på ryggen..
Men det er vidst ikke alle børn der gider bøvses, måske ida er sådan en?

Kan seriøst sidde med hende i en halv time hvor der hoppes, rystes (Ja milkshake baby! ) klappes på ryg eller numse eller stryges på ryggen.. Ned og ligge, op igen, fra side til side (Nu lyder det som en Nik og Jay sang! ) Men størstedelen af gangene virker besværet ik alligevel!

Anmeld

17. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Kan seriøst sidde med hende i en halv time hvor der hoppes, rystes (Ja milkshake baby! ) klappes på ryg eller numse eller stryges på ryggen.. Ned og ligge, op igen, fra side til side (Nu lyder det som en Nik og Jay sang! ) Men størstedelen af gangene virker besværet ik alligevel!

Hahaa fedt skrevet...
Vores er også en miklshake... Han ELSKER at hoppe... Alt kan trøstes på den måde med ham hehe...
Går det fremad med lille ida

Anmeld

18. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hahaa fedt skrevet...
Vores er også en miklshake... Han ELSKER at hoppe... Alt kan trøstes på den måde med ham hehe...
Går det fremad med lille ida

Jah det trøster oz her det hopperi Eller gyngestolen! Den er fandme alle pengene og den lange køretur værd

Hun er ik blevet vejet siden i fredags hvor hun lå på 3680, 20 gram fra fødselsvægten Men efter vi har skiftet helt til mme så kan jeg se hun så småt er ved at fylde den der løse nyfødt-hud ud og det er dejligt Jeg kan heller ik længere mærke hendes rygrad gennem tøjet når hun skal bøvses, så taget på det har hun helt sikkert Hun skal først vejes om en uge så fremt alt går som det skal

Anmeld

18. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah det trøster oz her det hopperi Eller gyngestolen! Den er fandme alle pengene og den lange køretur værd

Hun er ik blevet vejet siden i fredags hvor hun lå på 3680, 20 gram fra fødselsvægten Men efter vi har skiftet helt til mme så kan jeg se hun så småt er ved at fylde den der løse nyfødt-hud ud og det er dejligt Jeg kan heller ik længere mærke hendes rygrad gennem tøjet når hun skal bøvses, så taget på det har hun helt sikkert Hun skal først vejes om en uge så fremt alt går som det skal

Her hitter en skråstol helt vildt lige i de her dage, så længe vi vipper den

Godt det går frem med hende!
Vi skal til fem ugers undersøgelse på fredag, er spændt på hvor stor han er blevet.. Vi bruger allerede str 62 til ham :O
Han startede i str 50 lige efter fødslen.. Det er vildt så hurtigt det kan gå jo

Anmeld

18. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Her hitter en skråstol helt vildt lige i de her dage, så længe vi vipper den

Godt det går frem med hende!
Vi skal til fem ugers undersøgelse på fredag, er spændt på hvor stor han er blevet.. Vi bruger allerede str 62 til ham :O
Han startede i str 50 lige efter fødslen.. Det er vildt så hurtigt det kan gå jo

Uh stor dreng

Ved faktisk ik om Ida kunne passe en str. 50, vi gik bare direkte på 56 og den er hun stadig i.. Hun blev dog målt i fredags og hun er vokset 3 cm på 2½ uge.. Det er lidt voldsomt synes jeg

Anmeld

18. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Uh stor dreng

Ved faktisk ik om Ida kunne passe en str. 50, vi gik bare direkte på 56 og den er hun stadig i.. Hun blev dog målt i fredags og hun er vokset 3 cm på 2½ uge.. Det er lidt voldsomt synes jeg

Vi havde både 50 og 56 med på sygehuset, og de første par dage var han i 50, 56 var simpelthen alt alt for langt til ham.. Han var dog 52 da han blev født..
Ja oliver var også vokset 3 cm og et helt kilo da der var gået ca 2,5 - 3 uger.. Imponerende at et væsen kan vokse SÅ meget..
Han tabte så også kun lidt iver 100 gram de første par dage efter fødslen..
Faren er 2 m, så han har selvfølgelig også noget at indhente

Anmeld

18. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Vi havde både 50 og 56 med på sygehuset, og de første par dage var han i 50, 56 var simpelthen alt alt for langt til ham.. Han var dog 52 da han blev født..
Ja oliver var også vokset 3 cm og et helt kilo da der var gået ca 2,5 - 3 uger.. Imponerende at et væsen kan vokse SÅ meget..
Han tabte så også kun lidt iver 100 gram de første par dage efter fødslen..
Faren er 2 m, så han har selvfølgelig også noget at indhente

Jeg er 174 og Esben er 181, så Ida har som sådan ik så meget at skulle hente

Anmeld

18. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jeg er 174 og Esben er 181, så Ida har som sådan ik så meget at skulle hente

Nej det er jo meget normalt..
Ja je går ikke ud fra han skal indhente mig eftersom jeg er en lille nips på 164

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.