Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Er det rigtig... Ej det har jeg ik... men tog også 28 kilo på... nu skal de bare af igen:-D

Ja dt er ret vildt. Hvis man ikke vidste det ville man ikkr kunne se det var ti dage siden jeg havde født...
Det går enormt stærkt lige nu synes jeg :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

Ved det faktisk ik... vores vægt gik i stykker dagen inden jeg fødte.... typisk.... så skal vist ud og ha købt mig en ny:-):-)

Sjovt, da vi kom hjem fra hospitalet kunne jeg næsten ikke vente med at komme ind og se hvor meget der røg bare ved selve fødslen - men nej nej vores badevægten var også i stykker.. Og jeg har ski ikke fået købt mig en ny endnu - så jeg går rundt i glad uvidenhed..

Jeg tog omkring de 20kg + et par kg måske, men huden følger ikke ret godt med her, så jeg har en hænge delle - så jeg kan godt vente lidt endnu inden jeg vejer mig..

Anmeld

26. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja dt er ret vildt. Hvis man ikke vidste det ville man ikkr kunne se det var ti dage siden jeg havde født...
Det går enormt stærkt lige nu synes jeg :/

Så fik jeg købt vægten og den siger at der er røget 13 kilo på 9 dage... så det går stærkt ned ad... men men men fuck jeg manglr jo lige så mange kilo igen....

Anmeld

26. juni 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Sjovt, da vi kom hjem fra hospitalet kunne jeg næsten ikke vente med at komme ind og se hvor meget der røg bare ved selve fødslen - men nej nej vores badevægten var også i stykker.. Og jeg har ski ikke fået købt mig en ny endnu - så jeg går rundt i glad uvidenhed..

Jeg tog omkring de 20kg + et par kg måske, men huden følger ikke ret godt med her, så jeg har en hænge delle - så jeg kan godt vente lidt endnu inden jeg vejer mig..

He he det er sku typisk:-) men jo længere du venter jo mere er der nok også røget:-) he he:-) det er bare fon underligt at ha den hænge mave.. der skal godt nok bygge nogle muskler op igen...

Anmeld

26. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Så fik jeg købt vægten og den siger at der er røget 13 kilo på 9 dage... så det går stærkt ned ad... men men men fuck jeg manglr jo lige så mange kilo igen....

Jamen så er du da på rette kurs.. Du er endda vildere end mig
Med at smide kiloene
Vildt det kan gå så hurtigt altså

Anmeld

26. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Jamen så er du da på rette kurs.. Du er endda vildere end mig
Med at smide kiloene
Vildt det kan gå så hurtigt altså

Ja det er sindsygt... det er nu rart nok... glæder mig så meget til ag jeg kan passe min vandte størrelse... så har jeg et par tusind son jeg skal ud og brande af:-) stoppede med at ryge så har lagt pengene til side hver måned:-) så der er en lille gullerod når mor har smidt de ekstra kilo:-):-)

Anmeld

26. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja det er sindsygt... det er nu rart nok... glæder mig så meget til ag jeg kan passe min vandte størrelse... så har jeg et par tusind son jeg skal ud og brande af:-) stoppede med at ryge så har lagt pengene til side hver måned:-) så der er en lille gullerod når mor har smidt de ekstra kilo:-):-)

Årh fedt...
Jeg tror også jeg bliver nødt til at bruge lidt af min opsparing på nyt tøj.. Det føler man ligesom man har brug for synes jeg haha

Anmeld

27. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Årh fedt...
Jeg tror også jeg bliver nødt til at bruge lidt af min opsparing på nyt tøj.. Det føler man ligesom man har brug for synes jeg haha

Ja meget brug for:-) man gider jo ik gå i det man gik ik for ni måneder siden... :-D så jeg glæder mig til shoppe tur:-)

Anmeld

27. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja meget brug for:-) man gider jo ik gå i det man gik ik for ni måneder siden... :-D så jeg glæder mig til shoppe tur:-)

Det gør jeg dælme også...
skal bare lige se hvor meget jeg taber endnu vil meget gerne beholde lidt af mine kilo nemlig, så det betyder jeg kun må tabe ca 4-5 kg endnu. Spændende at se om de vil stoppe med at ryge

Anmeld

27. juni 2012

LilleLene

jeg mangler 2,5 kg fra start vægt

men kan ikke passe mine bukser endnu mine hoter er stadig for store, kan ikke vente til jeg har været til 8 ugers tjek, så jeg må begynde at træne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.