Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Har det nogen effekt hos jer? Her er vi super spændte på om det virker!

Men vil prøve igen næste uge med pulveret og se om det kan fungere nu hvor maven er ok igen ved hjælp af lactulosen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg synes faktisk at både pulver blå og grøn har virket utrolig dårligt på ham, men de der brikker med flydende mælk i fungerer perfekt.. Så vi er blevet enige om at betale det mere og så bruge dem

Okay Har du prøvet KUN at give den grønne? Det kan man jo sagens.. Men ja prøv igen senere.. Deres fordøjelsessystem bliver jo bedre og bedre hele tiden

Fuck prisen! Hvis det virker så virker det!

Anmeld

24. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Okay Har du prøvet KUN at give den grønne? Det kan man jo sagens.. Men ja prøv igen senere.. Deres fordøjelsessystem bliver jo bedre og bedre hele tiden

Fuck prisen! Hvis det virker så virker det!

Nej det har jeg faktisk ikke...
Nu har jeg lige købt de der brikker for ca 750 kr på den der hjemmeside (jep der er mange - 120 stk), så nu får han lige det noget tid nu det virker... 27 kg pakke kom hjem til mig haha.. Alt for sjovt...
Så nu har vi en måneds mad, og vi sparede 150 på at købe det obline frem for i butik..

Anmeld

24. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nej det har jeg faktisk ikke...
Nu har jeg lige købt de der brikker for ca 750 kr på den der hjemmeside (jep der er mange - 120 stk), så nu får han lige det noget tid nu det virker... 27 kg pakke kom hjem til mig haha.. Alt for sjovt...
Så nu har vi en måneds mad, og vi sparede 150 på at købe det obline frem for i butik..

Hold da fast! Hahaha!

Ja men man skal oz købe en del for at spare noget... Vi skal købe 5 pk. pulver før vi overhoved begynder at spare noget

Anmeld

24. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hold da fast! Hahaha!

Ja men man skal oz købe en del for at spare noget... Vi skal købe 5 pk. pulver før vi overhoved begynder at spare noget

Vi sparer en kr pr brik.. Ca..
Og så valgte jeg at købe så mange for vi så havde til en mdr ca, så vi ikke om en uge står og skal bestille igen
Hvor længe varer en pakke pulver hos jer? En uges tid?

Anmeld

24. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Vi sparer en kr pr brik.. Ca..
Og så valgte jeg at købe så mange for vi så havde til en mdr ca, så vi ikke om en uge står og skal bestille igen
Hvor længe varer en pakke pulver hos jer? En uges tid?

Jæps en uges tid er meget passende.. Nu lidt længere fordi vi supplerer med den grønne allomin Men det er simpelthen ik besværet værd for de få kroner når vi oz har lidt mave bøvl og ik ved om vi forsætter på nan de næste 5 mdr

Anmeld

24. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jæps en uges tid er meget passende.. Nu lidt længere fordi vi supplerer med den grønne allomin Men det er simpelthen ik besværet værd for de få kroner når vi oz har lidt mave bøvl og ik ved om vi forsætter på nan de næste 5 mdr

Nej så er der ingen grund til det.. Det er også kun fordi hans mave ikke bøvler med det at jeg har bestilt så meget hehe

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nej så er der ingen grund til det.. Det er også kun fordi hans mave ikke bøvler med det at jeg har bestilt så meget hehe

Det er oz bare at blive ved når man finder noget der virker!

Vi havde for første gang rigtig "remoulade" i bleen i går.. Ellers har det ik helt ville slippe den lidt mørkere og fastere grønne, men i går skete det! Håber lidt det er den grønne allomin der gør udslaget

Anmeld

25. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er oz bare at blive ved når man finder noget der virker!

Vi havde for første gang rigtig "remoulade" i bleen i går.. Ellers har det ik helt ville slippe den lidt mørkere og fastere grønne, men i går skete det! Håber lidt det er den grønne allomin der gør udslaget

Det er bare SÅ lækkert med remouladen :/
Vi har haft det siden dag to eller tre.. Det kom VILDT tidligt hos os, men vi fik da heldigvis at vide det bare viste hans tarme fungerede godt... For blev helt urolig eftersom det ikke skulle komme så tidligt i forhold til hvad der står i den der lille "kend bleen" bog (eller hva den hedder, den man får med efter man har født)

Håber det er tegn på idas mave er på vej til at fungere så i slipper for mere bøvl

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er bare SÅ lækkert med remouladen :/
Vi har haft det siden dag to eller tre.. Det kom VILDT tidligt hos os, men vi fik da heldigvis at vide det bare viste hans tarme fungerede godt... For blev helt urolig eftersom det ikke skulle komme så tidligt i forhold til hvad der står i den der lille "kend bleen" bog (eller hva den hedder, den man får med efter man har født)

Håber det er tegn på idas mave er på vej til at fungere så i slipper for mere bøvl

Vi har bøvlet meget med bleen Hun fik jo heller ik nok mad hele første uge så vi har både haft orange tis-bleer og mørkebrun afføring i hele første uge.. Først da hun var tæt på 2 uger skiftede afføringen til mørkegrøn og så i går lysegrøn/gul.. Det har taget sin tid må man sige og jeg håber ved gud det hjælper på hendes mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.