Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Jibbe

pemiro skriver:

Jubiii
Min vægt står stille på 60 kg og har faktisk gjort det siden en uges tid efter fødslen..
Men det er nu også en fin vægt til mig, selvom jeg mangler 7 kg at smide det eneste jeg vil nu er at få strammet maven op igen, så er jeg fuldt ud tilfreds

Jeg er 2,5 kg fra min før graviditetsvægt - men oveni det skal jeg minimum tabe mig 10 kg mere for at komme ned på noget der ligner ddrømmevægt jeg er lidt spændt på min mave om den kan strammes op. Jeg har den vildeste fødedelle ( klart nok med en baby på 4,4 kg og enormt meget fostervand ). Men det må jo komme an på en prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Op i numsen emd det! Du gør det jo ik med vilje hvis det går skidt

Nej nemlig.. Gir bare oliver skylden hahaha

Anmeld

28. juli 2012

pemiro

Jibbe skriver:

Jeg er 2,5 kg fra min før graviditetsvægt - men oveni det skal jeg minimum tabe mig 10 kg mere for at komme ned på noget der ligner ddrømmevægt jeg er lidt spændt på min mave om den kan strammes op. Jeg har den vildeste fødedelle ( klart nok med en baby på 4,4 kg og enormt meget fostervand ). Men det må jo komme an på en prøve

Mon ikke det nok skal blive stramt igen? Det krydser
Jeg fingre for det gør

Anmeld

28. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nej nemlig.. Gir bare oliver skylden hahaha

Det er rart når de er for små til at kunne protestere

Anmeld

28. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er rart når de er for små til at kunne protestere

Nemlig

Går det godt med lille idas mavse?

Anmeld

28. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nemlig

Går det godt med lille idas mavse?

Vi har lige en fast skrigtur om aftenen.. Men afføringen er der ingen problemer med  Det er stadig den luft der driller, men håber det stille og roligt bliver bedre! Indtil videre er skrigturen gået fra en halv time til kun halvdelen så det er jo en forbedring Det er KUN om aftenen, hvilket jeg finder mærkeligt altså.. I løbet af dagen er der ingenting overhoved!

Anmeld

28. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi har lige en fast skrigtur om aftenen.. Men afføringen er der ingen problemer med  Det er stadig den luft der driller, men håber det stille og roligt bliver bedre! Indtil videre er skrigturen gået fra en halv time til kun halvdelen så det er jo en forbedring Det er KUN om aftenen, hvilket jeg finder mærkeligt altså.. I løbet af dagen er der ingenting overhoved!

Det var da godt at høre.. Godt det går den rette vej!

Den det faste skrigetur har vi altså også her... Håber snart den forsvinder, for hold op hvor er det hjerteskærende de skrig han kommer med...
Men har fundet ud af at det beroliger ham lidt at svøbe ham
Stramt ind i hans dyne og så vugger jeg ham fra side til side mens jeg sidder med ham.. Og samtidig holder sutten for ham så den ikke ryger ud..

Anmeld

29. juli 2012

Team Putte

Det var da godt at høre.. Godt det går den rette vej!

Den det faste skrigetur har vi altså også her... Håber snart den forsvinder, for hold op hvor er det hjerteskærende de skrig han kommer med...
Men har fundet ud af at det beroliger ham lidt at svøbe ham
Stramt ind i hans dyne og så vugger jeg ham fra side til side mens jeg sidder med ham.. Og samtidig holder sutten for ham så den ikke ryger ud..

Ja svøb hjælper oz her og så er gyngestolen flyttet ind i stuen og den er GULD værd når hun begynder!

Men det er sgu et eller andet sted rart at høre vi ik er ene om de skrigture

Anmeld

29. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Ja svøb hjælper oz her og så er gyngestolen flyttet ind i stuen og den er GULD værd når hun begynder!

Men det er sgu et eller andet sted rart at høre vi ik er ene om de skrigture

Er jeg også glad for at høre..
Oliver er midt i et såkaldt tigerspring lige nu, han opfører sig i hvert fald akkurat som de beskriver..
Og så er man begyndt så småt at kunne frembringe smil hos ham i stor stil

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Er jeg også glad for at høre..
Oliver er midt i et såkaldt tigerspring lige nu, han opfører sig i hvert fald akkurat som de beskriver..
Og så er man begyndt så småt at kunne frembringe smil hos ham i stor stil

Åh jeg holder oz øje med tegn på 5-ugers springet! Indtil videre er det kun det skrigeri om aftenen som jeg ik så meget mere tror er luft men mere indtryk der skal behandles.. Efter sådan en skrigetur så falder hun i søvn men mens det står på kan man se hvor træt hun er! Det er bare som om det hele forstyrrer og hun ik kan finde ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.