Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi har bøvlet meget med bleen Hun fik jo heller ik nok mad hele første uge så vi har både haft orange tis-bleer og mørkebrun afføring i hele første uge.. Først da hun var tæt på 2 uger skiftede afføringen til mørkegrøn og så i går lysegrøn/gul.. Det har taget sin tid må man sige og jeg håber ved gud det hjælper på hendes mave!

Det er også klart nok når i havde de opstartsproblemer i havde...
Men hvor er det godt at høre at det går den rigtige vej nu... Bedre sent end aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er også klart nok når i havde de opstartsproblemer i havde...
Men hvor er det godt at høre at det går den rigtige vej nu... Bedre sent end aldrig

Det er ufatteligt hvor meget man kan gå op i ble-indhold når man har oplevet de problemer vi har

I går jublede jeg over remouladen  Der er helt klart dømt barselshjerne herhjemme! (Vi ammer jo ik så det kan ik være ammehjerne )

Anmeld

25. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er ufatteligt hvor meget man kan gå op i ble-indhold når man har oplevet de problemer vi har

I går jublede jeg over remouladen  Der er helt klart dømt barselshjerne herhjemme! (Vi ammer jo ik så det kan ik være ammehjerne )

Haha barselshjerne... Den har je alligevel aldrig hørt.. Men go det er den
Den undskyldning må jeg benytte når jeg glemmer eller lign

Anmeld

26. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Haha barselshjerne... Den har je alligevel aldrig hørt.. Men go det er den
Den undskyldning må jeg benytte når jeg glemmer eller lign

Den bliver flittigt brugt her

Kan sgu godt mærke hjernen bruger krudt på at tænke på baby.. Hukommelsen er langt fra hvad den har været! Og simple udregninger går jeg helt kold på engang imellem

Anmeld

26. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Den bliver flittigt brugt her

Kan sgu godt mærke hjernen bruger krudt på at tænke på baby.. Hukommelsen er langt fra hvad den har været! Og simple udregninger går jeg helt kold på engang imellem

Samme her... Frygter eksamen her den 15 august hjaha....
Men har da regnet ud at hvis jeg får -3 så er mit snit stadig på 8,0, og skal "kun" bruge 7 i snit... Så det er ret betryggende med den hjerne jeg har lige nu haha

Anmeld

26. juli 2012

Jibbe

Okay jeg ha slet ikke fulgt med i denne tråd men har nu 20 dage efter fødslen tabt 16 kg! Jubii!

Anmeld

27. juli 2012

pemiro

Jibbe skriver:

Okay jeg ha slet ikke fulgt med i denne tråd men har nu 20 dage efter fødslen tabt 16 kg! Jubii!

Jubiii
Min vægt står stille på 60 kg og har faktisk gjort det siden en uges tid efter fødslen..
Men det er nu også en fin vægt til mig, selvom jeg mangler 7 kg at smide det eneste jeg vil nu er at få strammet maven op igen, så er jeg fuldt ud tilfreds

Anmeld

27. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Samme her... Frygter eksamen her den 15 august hjaha....
Men har da regnet ud at hvis jeg får -3 så er mit snit stadig på 8,0, og skal "kun" bruge 7 i snit... Så det er ret betryggende med den hjerne jeg har lige nu haha

Så er der jo intet problem i at tage barselshjernen med til eksamen

Anmeld

27. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Så er der jo intet problem i at tage barselshjernen med til eksamen

Haha nej... Men tror bare min lærer blir skuffet hahaha.... Fuck det! Det skal bare overståes

Anmeld

27. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Haha nej... Men tror bare min lærer blir skuffet hahaha.... Fuck det! Det skal bare overståes

Op i numsen emd det! Du gør det jo ik med vilje hvis det går skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.