Jer der har født, hvor meget har i tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Åh jeg holder oz øje med tegn på 5-ugers springet! Indtil videre er det kun det skrigeri om aftenen som jeg ik så meget mere tror er luft men mere indtryk der skal behandles.. Efter sådan en skrigetur så falder hun i søvn men mens det står på kan man se hvor træt hun er! Det er bare som om det hele forstyrrer og hun ik kan finde ro

Jeg tror heller ukke det er luft mere efter eg har læst om de spring.. Anede ikke der kom sådan nogle
Men nu kan han smile på "kommando" og han har opdaget sine hænder, plus han er meget mere opmærksom på omgivelserne..
Her passer det hele dog på 8 ugers springet, men har dog læst mig frem til at man skal regne fra sin terminsdato, og i det tilfælde passer tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg tror heller ukke det er luft mere efter eg har læst om de spring.. Anede ikke der kom sådan nogle
Men nu kan han smile på "kommando" og han har opdaget sine hænder, plus han er meget mere opmærksom på omgivelserne..
Her passer det hele dog på 8 ugers springet, men har dog læst mig frem til at man skal regne fra sin terminsdato, og i det tilfælde passer tiden

Det skal man oz Ida er født 5 dage over tid så jeg skal ca. ligge en uge oveni hendes reelle alder

Jeg ønskede mig bogen "vidunderlige uger" som noget af det første Det er bare nemmere at være forberedt på tingene så man ik står og river håret af sig selv når de pludselig bliver mere umulige uden grund

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det skal man oz Ida er født 5 dage over tid så jeg skal ca. ligge en uge oveni hendes reelle alder

Jeg ønskede mig bogen "vidunderlige uger" som noget af det første Det er bare nemmere at være forberedt på tingene så man ik står og river håret af sig selv når de pludselig bliver mere umulige uden grund

Hvad handler den bog om? Kunne da være jeg skulle kigge på om jeg sku købe den...

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hvad handler den bog om? Kunne da være jeg skulle kigge på om jeg sku købe den...

Den handler netop om tigerspring de første 20 mdr. Og så er der plads til egne notater i den og masser af guldkorn fra mødre, citater og måder at håndtere umulig baby på og stimulere rigtigt så det hele går så smertefrit som muligt Jeg synes den er alle pengene værd

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Den handler netop om tigerspring de første 20 mdr. Og så er der plads til egne notater i den og masser af guldkorn fra mødre, citater og måder at håndtere umulig baby på og stimulere rigtigt så det hele går så smertefrit som muligt Jeg synes den er alle pengene værd

Ved du hvor den kan købes?
Kunne helt klart bruge noget hjælp til det han har gang i for tiden.. Puha

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ved du hvor den kan købes?
Kunne helt klart bruge noget hjælp til det han har gang i for tiden.. Puha

Jeg købte min på nettet.. Saxo.com tror jeg den hed super hurtig levering men er da næsten sikker på du kan få den i en bog og idé hvis i har sådan en i odense Det er en bestseller så kunne da kun forestille mig det var muligt

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jeg købte min på nettet.. Saxo.com tror jeg den hed super hurtig levering men er da næsten sikker på du kan få den i en bog og idé hvis i har sådan en i odense Det er en bestseller så kunne da kun forestille mig det var muligt

Må lige undersøge det!
Maaange tak for tippet

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Må lige undersøge det!
Maaange tak for tippet

Så lidt Troede faktisk du havde bogen siden du snakkede om tigerspring, ellers kalder folk dem jo for udviklingsspring eller udviklingstrin  Mener saxo.com har dag til dag levering hvis man bestiller inden et bestemt tidspunkt

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Er det denne?

http://e-lounge.dk/Pages/Search2.aspx?search=Vidun derlige+uger

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Så lidt Troede faktisk du havde bogen siden du snakkede om tigerspring, ellers kalder folk dem jo for udviklingsspring eller udviklingstrin  Mener saxo.com har dag til dag levering hvis man bestiller inden et bestemt tidspunkt

Jeg anede intet om de her spring, før en herinde skrev om at det kunne være det han oplevede.. Og hun kaldte det tigerspring.. Så troede det var det de hed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.