Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

TR

tanja. skriver:

Jamen her skal vi en uge over til svigerfamilien på sjælland og en uge til langeland til noget familie og den sidste uge skal bruges i haven og på at gøre klar til barnedåb

Der bliver da os noget at se til .. Tiden kommer da til at flyve afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

TR

Thalia skriver:

Jeg er lige gået fra på barsel, så min primære plan denne sommer er vist at føde en baby engang i løbet af juli måned.

Jeg gik først fra i går, så denne uge går lige med at få styr på nogle småting, og på fredag går drengene så fra på ferie og bliver så nok hjemme sammen med mig de kommende måneder. Som udgangspunkt er de i hvert fald hjemme indtil midten af august fordi de jo først skal have sommerferie og i forlængelse deraf skal holde storebrorferie mens deres far også er hjemme på barsel.

I næste uge skal vi i sommerhus i Nordjylland. Planen er at slappe af en masse (jeg skal bo i spa-badet ) og så at tage nogle dagsture ud i fx fårup sommerland og ud og på nogle vandreture. Drengene har desuden lige fået nye cykler, så vi regner også med at der skal cykles en masse ture ned til vandet og ploppe sten.

I Juli er der dels en babyankomst og derudover skal vi til bryllup hos noget familie. Derfor regner vi primært med at være hjemme i haven, og jeg håber SÅ meget at vejret bliver lige så varmt som det var for en måned siden. Jeg har nemlig fyldt begge drivhuse med diverse grøntsager og frugter, og jeg drømmer om at hele haven skal bugne af ting jeg kan gå og spise mens jeg er på barsel

Der bliver da os en helt MASSE ..

Og noget at se frem til altså

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

TR skriver:

Dejligt ..

Så må man vente og se hva det bliver til ..

ja lige præcis..

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

TR skriver:

Der bliver da os noget at se til .. Tiden kommer da til at flyve afsted

Det skulle den os gerne Har en på 2 år med MEGET krudt i måsen hvor der helst skal ske noget hvert minut og så lillebror på 2 måneder til den tid

Anmeld

19. juni 2012

BellaCiinea

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Jeg har ferie fra 15. juni (jeg er igang med at holde ferie) og så til 16. august.. og skal kun noget i uge 30, hvor min mor og stedfar har inviteret os med i sommerhus, hvor de betaler

Anmeld

19. juni 2012

Livas mor

Vi har en tradition med at tage en uge til Ærø med hele familien (Søskende, forældre, bedsteforældre, børn osv), så det skal vi en uge i juli.

Og så har vi lånt et stort hus i Alicante, hvor vi skal holde ferie i 9 dage i august..

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Skal være hjemme, og nyde mig selv og børnene... Jeg har ferie, fra om 1 uge... og så hen til starten af august, hvor skolen starter igen... Manden min har først ferie i 35-36-37... Så der bliver ikke noget ferie til os... Vi har dog planer om at vi d. 22. juli kører et smut til Sea West (v. Nr. Nebel), de har nemlig om søndagen noget der hedder Plask og Pizza, det ville vi gerne med både de små børn og de store (mandens fra 1. forhold) og  svigerbørn... Det ud over er det stadig til debat om vi til mandens ferie skal tage et forlænget weekend ophold i Jesperhus Blomsterpark

Anmeld

19. juni 2012

annecatrine88

Jeg går bare herhjemme og min kæreste har taget ferie i uge 29, så vi kan komme på ferie med vores venner til Corfu.. Så det bliver lækkert.. Det bliver også den sidste ferie hvor vi bare er to i familien.. Næste år bliver det sammen med lille pigen..

Så vi glæder os til at nyde hinanden og det varme vejr..

Anmeld

19. juni 2012

TR

tanja. skriver:

Det skulle den os gerne Har en på 2 år med MEGET krudt i måsen hvor der helst skal ske noget hvert minut og så lillebror på 2 måneder til den tid

Hehe det er self. rigtig .. Bare i os får nydt ferien

Anmeld

19. juni 2012

henh01

vi har alle sammen ferie i uge 28 og 29 og så har den store og jeg ferie i uge 31 hvor vi holder den lille hjemme 2-3 dage.

I uge 28 skal vi i bonbonland og en tur i knuthenborg
I uge 29 skal vi til Italien på kør selv sammen med mine forældre
I uge 31 har den store fødselsdag så der skal råhygges Og så tager vi alle et smut til Hansapark.

I uge 33 skal vi holde min kærestes 30 års så pengene er ikke så store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.