Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

TbCp

TR skriver:

HOLD da op, det kan jeg godt forstå du glæder dig til !

Ja det bliver rigtig fedt!
Håber bare ungerne er søde så vi kommer den sidste del af turen også
Men ellers når vi da Normandiet og det er heller ikke helt skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Brams

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Vi har alle 3 ferie i ugerne 28, 29 og 30 og så skal Lærke køres ind i BH i uge 31 og måske 32 også, alt efter hvordan det går .

I uge 29 skal vi i lejet sommerhus på falster og ellers står den på:

Tur i Knuthenborg
Tur i Zoo
Tur i svømmehallen
Tur i Legejunglen
Tur til stranden
Hygge i haven
Tur på bondegård
Tur på Bakken

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

TR skriver:

KAn godt se det ikke er meget ferie i har sammen , men dejligt at læse, i alligevel får det hele til at hænge sammen med at lave lidt og så igen når han har ferie

Ja man er nød til at finde på noget når man har forskudt ferie

Anmeld

19. juni 2012

TR

TbCp skriver:

Ja det bliver rigtig fedt!
Håber bare ungerne er søde så vi kommer den sidste del af turen også
Men ellers når vi da Normandiet og det er heller ikke helt skidt

Self. er de da det ..

- De vil da ikk gå glip af sådan en tur ..

Anmeld

19. juni 2012

TR

Brams skriver:

Vi har alle 3 ferie i ugerne 28, 29 og 30 og så skal Lærke køres ind i BH i uge 31 og måske 32 også, alt efter hvordan det går .

I uge 29 skal vi i lejet sommerhus på falster og ellers står den på:

Tur i Knuthenborg
Tur i Zoo
Tur i svømmehallen
Tur i Legejunglen
Tur til stranden
Hygge i haven
Tur på bondegård
Tur på Bakken

Det bliver da nogle lækre ture  vi igen for godt vejr

Anmeld

19. juni 2012

TR

Aniteb skriver:

Ja man er nød til at finde på noget når man har forskudt ferie

Det jo det

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har jeg termin tirsdag i uge 27, så uge 27-28 står på barsel, så har kærsten 3 ugers ferie 29-30-31. Så først ska vi nok bare slappe af, når baby er kommet, så regner vi med at ska på familie besøg rundt omkring i landet, låne svivgerfars sommerhus nogle dage, låne mosters sommerhus i nogle dage. Plejer at tage på ture i sommerhusene med venner.

Ska nok i zoo, giveskud og ellers bare hygge hjemme i haven, med thea og baby!! Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

Kloster

Hej.

Jeg har ferie i uge 28, 31-32. Manden har i uge 31-32. Ja så har alle vores drenge ferie i uge 27-32

I uge 27 skal drengene på fodboldsskole. I uge 28 skal vi til stranden, for dér kommer sommeren!  Hæ hæ... Nå men vi skal i hvert fald ikke lave en skid. Hvis der er strandvejr, skal jeg bare ligge og læse i min bog, nyde mit te og holde øje med drengene og solcreme hele dagen

I uge 31 skal vi på hyttetur på en Campingplads i Haderslev. Der skal vi over grænsen og købe slik og sodavand. Så er munden nemlig lukket på drengene hele ferien. Hæ hæ... Vi skal også i Danfoss 1-2 dage. Og se Vadehavet og hvad der så lige er af interessante ting.

Uge 32 skal vi ikke lave en skid. Vi skal self ordne hus og have, men vi skal bare nyde roen, de store drenge og have tiden med os...

Vi glæder os enormt til ferie i år. Og trænger virkelig til det. Min mand er produktionschef og jeg er Ssa på et pl.hjem, så vi er ved at være godt brugte nu.

Anmeld

19. juni 2012

TR

StineW79 skriver:

Her har jeg termin tirsdag i uge 27, så uge 27-28 står på barsel, så har kærsten 3 ugers ferie 29-30-31. Så først ska vi nok bare slappe af, når baby er kommet, så regner vi med at ska på familie besøg rundt omkring i landet, låne svivgerfars sommerhus nogle dage, låne mosters sommerhus i nogle dage. Plejer at tage på ture i sommerhusene med venner.

Ska nok i zoo, giveskud og ellers bare hygge hjemme i haven, med thea og baby!! Vh stine

Hvor hyggeligt , så får i da os noget at se til

Anmeld

19. juni 2012

Brams

TR skriver:

Det bliver da nogle lækre ture  vi igen for godt vejr

Ja præcis, for det meste foregår jo udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.