Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

TR

MissMaria skriver:

Vi skal en kør-selv-tur til Harzen og bagefter videre til Bonn hvor lillemandens farfar bor
Ellers skal vi bare nyde at vi har fri og masser af tid sammen

Hyggeligt ..

Lige meget hva man skal, skal man simpelthen huske at stop op og nyd tiden med hinanden og at man har fri sammen. De oplevelser man får , kommer ikk igen  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

An&Jo

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Vores sommer kommer til at foregå i costa del baghave hele sommeren..
Dog med udflugter..

Men vi har lige smidt knap 25.000kr til ny indkørsel, så den skal jo laves også, og det kommer vi selv til at gøre..
Men når man smider så mange penge i huset, så er det bare som om opsparingen forsvinder lidt, og så er der bare ikke penge til en dyr rejse..

Så vi vælger et par ture i sommerland, zoo, til stranden osv..
Det bliver dog en lang sommer hvis ikke vejret bliver bedre, for jeg gik på sommerferie igår, og starter først op igen den 27 august..

Anmeld

19. juni 2012

Mor til L&S

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Jeg har termin med vores 2. Barn om mandagen i uge 28, så føder jeg der har farmand 2 ugers barsel der som bare skal bruges hjemme. Liva holder fri fra dagpleje i uge 29 og 30.

Farmand og Liva holder så igen sommerferie i uge 32 og 33 - uge 32 skal vi en uge til Lalandia og uge 33 skal vi være hjemme og tager på små en dags ture - svært at planlægge det helt vilde med en lille ny

I oktober holder farmand nok en uge igen og så tager vi alle 4 syd på

Anmeld

19. juni 2012

TR

An&Jo skriver:

Vores sommer kommer til at foregå i costa del baghave hele sommeren..
Dog med udflugter..

Men vi har lige smidt knap 25.000kr til ny indkørsel, så den skal jo laves også, og det kommer vi selv til at gøre..
Men når man smider så mange penge i huset, så er det bare som om opsparingen forsvinder lidt, og så er der bare ikke penge til en dyr rejse..

Så vi vælger et par ture i sommerland, zoo, til stranden osv..
Det bliver dog en lang sommer hvis ikke vejret bliver bedre, for jeg gik på sommerferie igår, og starter først op igen den 27 august..

KAn godt forstå dig, man må vælge lidt ..

Men bare det at komme i zoo osv er også super skønt. Man behøver IKKE at skal til udlandet , jeg trænger bare til , at komme helt væk og nu når vi har muligheden for det .. ( Men det bliver som sagt kun måske) Når først man har hus er der så mange ting, man os gerne vil lave der ..

- Og vi skal måske holde svendegill til Agu. også .. så der er mange penge der skal bruges på ting ..  

Anmeld

19. juni 2012

TR

Mor til Liva skriver:

Jeg har termin med vores 2. Barn om mandagen i uge 28, så føder jeg der har farmand 2 ugers barsel der som bare skal bruges hjemme. Liva holder fri fra dagpleje i uge 29 og 30.

Farmand og Liva holder så igen sommerferie i uge 32 og 33 - uge 32 skal vi en uge til Lalandia og uge 33 skal vi være hjemme og tager på små en dags ture - svært at planlægge det helt vilde med en lille ny

I oktober holder farmand nok en uge igen og så tager vi alle 4 syd på

NICE !!

- I får da noget at se til .. Hvor er det dejligt at høre, alt det folk skal

Anmeld

19. juni 2012

Thalia

Jeg er lige gået fra på barsel, så min primære plan denne sommer er vist at føde en baby engang i løbet af juli måned.

Jeg gik først fra i går, så denne uge går lige med at få styr på nogle småting, og på fredag går drengene så fra på ferie og bliver så nok hjemme sammen med mig de kommende måneder. Som udgangspunkt er de i hvert fald hjemme indtil midten af august fordi de jo først skal have sommerferie og i forlængelse deraf skal holde storebrorferie mens deres far også er hjemme på barsel.

I næste uge skal vi i sommerhus i Nordjylland. Planen er at slappe af en masse (jeg skal bo i spa-badet ) og så at tage nogle dagsture ud i fx fårup sommerland og ud og på nogle vandreture. Drengene har desuden lige fået nye cykler, så vi regner også med at der skal cykles en masse ture ned til vandet og ploppe sten.

I Juli er der dels en babyankomst og derudover skal vi til bryllup hos noget familie. Derfor regner vi primært med at være hjemme i haven, og jeg håber SÅ meget at vejret bliver lige så varmt som det var for en måned siden. Jeg har nemlig fyldt begge drivhuse med diverse grøntsager og frugter, og jeg drømmer om at hele haven skal bugne af ting jeg kan gå og spise mens jeg er på barsel

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

TR skriver:

KAn godt forstå dig, man må vælge lidt ..

Men bare det at komme i zoo osv er også super skønt. Man behøver IKKE at skal til udlandet , jeg trænger bare til , at komme helt væk og nu når vi har muligheden for det .. ( Men det bliver som sagt kun måske) Når først man har hus er der så mange ting, man os gerne vil lave der ..

- Og vi skal måske holde svendegill til Agu. også .. så der er mange penge der skal bruges på ting ..  

vi trænger også til at komme væk fra det hele lidt, men det bliver ikke i sommer..
ej vi har dog snakket om at finde en afbudsrejse sidst på sommeren først på efteråret, men nu må vi se..

Uanset så venter der os en dejlig kærestetur til KBH til december, og det ser vi vidst begge meget frem til..

Anmeld

19. juni 2012

Lone Jakobsen

vi har ferie uge 29,30 og 31

i uge 29 tager de 2 ældste med noget familie til kbh. en uge børnene er begge 13 og familien inviterede dem over en uge for at hygge og forkæle dem så mens de er der, regner jeg med at vi skal hygge og forkæle de 3 yngste med masser af tid til spil, vand plaskeri i haven og endags ture til et sommer land.

uge 30 tager vi til Bornholm en uge. vi har leget et stort sommerhus, og glæder os meget til at gense øen (har ikke været der i 20 år)

uge 31 står den igen på masser af tid til hygge og afslapning, måske med lidt praktisk arbejde i huset.

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

Jamen her skal vi en uge over til svigerfamilien på sjælland og en uge til langeland til noget familie og den sidste uge skal bruges i haven og på at gøre klar til barnedåb

Anmeld

19. juni 2012

TR

An&Jo skriver:

vi trænger også til at komme væk fra det hele lidt, men det bliver ikke i sommer..
ej vi har dog snakket om at finde en afbudsrejse sidst på sommeren først på efteråret, men nu må vi se..

Uanset så venter der os en dejlig kærestetur til KBH til december, og det ser vi vidst begge meget frem til..

Dejligt ..

Så må man vente og se hva det bliver til ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.