Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Moar2011

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

uge 28 en uge hjemme - uge 29 en tur til hvidsande i sommerhus med min familie - uge 30 en uge til skagen i hytte med svigerfamilien og uge 31 manden på job - sønnen i VS og mor ferie

og VI glæder os til FERIE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

TR

Tanja1234 skriver:

Ja jeg tror også det bliver skønt..

Vi har været dernede flere gange før - bare os to - så vi tænkte at det var et godt sted at starte. Så kender vi omgivelserne og så er det bare vores datter der er den eneste "ubekendte"

Godt tænkt ..

Det bliver da godt for jer,..

Anmeld

19. juni 2012

L&V

TR skriver:

Det er da meget i skal , hvor hygge altså .. ..

Ja vi får set det danske land

Anmeld

19. juni 2012

Kay

TR skriver:

OKay .. Det lyder til at være stille og roligt ..

1 uge er bedre end ingenting hihi

ja... det er det

Anmeld

19. juni 2012

TR

Babyklar skriver:

uge 28 en uge hjemme - uge 29 en tur til hvidsande i sommerhus med min familie - uge 30 en uge til skagen i hytte med svigerfamilien og uge 31 manden på job - sønnen i VS og mor ferie

og VI glæder os til FERIE

Lækkert ..

-

Anmeld

19. juni 2012

TR

HeidiØ skriver:

Vi skal intet stort.. vi har holdt vores sommerferie sidste uge i maj med gode venner i sommerhus! DP har dog lukket 29,30,31 - så mon ikke en lille udflugt eller to er på sin plads. Meeeen da vi skal giftes d. 1/9, så er pengene sparet til den side

OKi, det da os fint .. Man kan jo ikke det hele ..

Anmeld

19. juni 2012

TR

Lise skriver:

Vi holder to uger i juli, og skal først fejre Simons 5 års fødselsdag, og så kører vi til Gardasøen i Italien og bliver en uges tid, og på vejen hjem tager vi to overnatninger i Berlin. Og så slutter vi af med et besøg af bedste et par dage, der hygger med ungerne mens vi tager til Grøn koncert. Og så er den ferie slut.

Tager nok nogle fridage i august og holder lang weekend hos mine forældre i Aalborg (bor selv ved Kbh) med drengene, hvis deres hus er til det - de er igang med en gennemgående renovering, så der skal ske lidt før jeg slæber drengene med derop

Der bliver da os noget at se til ..

Det lyder os meget hyggeligt --

Anmeld

19. juni 2012

TR

Månsson skriver:

Ja vi får set det danske land

Så må vi håbe , vi får noget GODT vejr

Anmeld

19. juni 2012

MissMaria

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Vi skal en kør-selv-tur til Harzen og bagefter videre til Bonn hvor lillemandens farfar bor
Ellers skal vi bare nyde at vi har fri og masser af tid sammen

Anmeld

19. juni 2012

L&V

TR skriver:

Så må vi håbe , vi får noget GODT vejr

Ja det ville slet ikke være dårligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.