Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

TR

IsabellaCiinea skriver:

Jeg har ferie fra 15. juni (jeg er igang med at holde ferie) og så til 16. august.. og skal kun noget i uge 30, hvor min mor og stedfar har inviteret os med i sommerhus, hvor de betaler

LÆkkert ..

Så har du da en masse uger, hvor der ikke er planlagt noget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

TR

Skal være hjemme, og nyde mig selv og børnene... Jeg har ferie, fra om 1 uge... og så hen til starten af august, hvor skolen starter igen... Manden min har først ferie i 35-36-37... Så der bliver ikke noget ferie til os... Vi har dog planer om at vi d. 22. juli kører et smut til Sea West (v. Nr. Nebel), de har nemlig om søndagen noget der hedder Plask og Pizza, det ville vi gerne med både de små børn og de store (mandens fra 1. forhold) og  svigerbørn... Det ud over er det stadig til debat om vi til mandens ferie skal tage et forlænget weekend ophold i Jesperhus Blomsterpark

KAn godt se det ikke er meget ferie i har sammen , men dejligt at læse, i alligevel får det hele til at hænge sammen med at lave lidt og så igen når han har ferie

Anmeld

19. juni 2012

MissMaria

TR skriver:

Hyggeligt ..

Lige meget hva man skal, skal man simpelthen huske at stop op og nyd tiden med hinanden og at man har fri sammen. De oplevelser man får , kommer ikk igen  ..

Det har du så ret i og her hos os er det også det som øverst på ønskelisten, det gør ikke så meget hvor, men at det er sammen.

Anmeld

19. juni 2012

TR

MissMaria skriver:

Det har du så ret i og her hos os er det også det som øverst på ønskelisten, det gør ikke så meget hvor, men at det er sammen.

Nemlig

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

TR skriver:

Hehe det er self. rigtig .. Bare i os får nydt ferien

åh det skal vi skam nok, vi elsker at være afsted sammen og hende på synes det er lykken at komme over til farmor og farfar

Anmeld

19. juni 2012

TR

tanja. skriver:

åh det skal vi skam nok, vi elsker at være afsted sammen og hende på synes det er lykken at komme over til farmor og farfar

Det kan jo ikk være bedre

Anmeld

19. juni 2012

SS82

vi har først uge 33 34 35 laaaang tid til desværre  men vi skal til italien der  - med vores campingvogn. Glææææder mig

Anmeld

19. juni 2012

TbCp

Vi skal til Normandiet 1 uge.
Hvis alt går godt med ungerne er planen så at vi skal videre mod Paris og i disneyland, videre og se Eagles Nest og så forbi Berlin på vejen hjem
Glæder mig!!!

Anmeld

19. juni 2012

TR

Slott skriver:

vi har først uge 33 34 35 laaaang tid til desværre  men vi skal til italien der  - med vores campingvogn. Glææææder mig

Jaa der er lidt tid , men det da vente tiden vær

Anmeld

19. juni 2012

TR

TbCp skriver:

Vi skal til Normandiet 1 uge.
Hvis alt går godt med ungerne er planen så at vi skal videre mod Paris og i disneyland, videre og se Eagles Nest og så forbi Berlin på vejen hjem
Glæder mig!!!

HOLD da op, det kan jeg godt forstå du glæder dig til !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.