Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

TR

MorDk skriver:

Jeg holder sommerferie med Bassen i uge 28-29 & 30

Vi skal lidt forskelligt

• Picnik i skoven

• Picnik på legepladsen

• Besøge forskellige legepladser

• Evt. på stranden

• En tur på Bakken/dyrehaven

• En tur i Tivoli

• En tur i Zoo

• Besøge lidt familie mm.

• Evt. på stranden

• I svømmehallen

• En tur til søen/bådfartstur måske

• Besøge brandstationen

• Slappe af...

I får da noget at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Tanja1234

Her skal vi en tur til Balatonsøen (Ungarn). Vi kører derned og har 10 overnatninger i vores telt.

Det er vores første "familieferie" sådan rigtigt. Sidste år var Lisa kun 3 mdr. og der tog vi bare 5 dage på hotel i Jylland.

Det bliver spændende at se hvordan hun tager køretur, telt, campingplads, mad osv. osv. Men vi glæder os bare så meget til at starte bilen og køre ud i det blå

Anmeld

19. juni 2012

TR

Tanja1234 skriver:

Her skal vi en tur til Balatonsøen (Ungarn). Vi kører derned og har 10 overnatninger i vores telt.

Det er vores første "familieferie" sådan rigtigt. Sidste år var Lisa kun 3 mdr. og der tog vi bare 5 dage på hotel i Jylland.

Det bliver spændende at se hvordan hun tager køretur, telt, campingplads, mad osv. osv. Men vi glæder os bare så meget til at starte bilen og køre ud i det blå

Ej hvor FEDT !

Det kan da KUn blive en oplevelse for livet da

Anmeld

19. juni 2012

L&V

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Vi ska et smut til kbh og møde min søster som arbejder på et krydstogt skib som lige er igang med en scandinavien tur ellers sejler hun mexico bahamas så ser hende ik så tit.. Bagefter ska vi til skagen, det har jeg været de sidste 15år og sidst men ikke mindst ska vi en tur i sommerhus vest på

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

Vi skal intet stort.. vi har holdt vores sommerferie sidste uge i maj med gode venner i sommerhus! DP har dog lukket 29,30,31 - så mon ikke en lille udflugt eller to er på sin plads. Meeeen da vi skal giftes d. 1/9, så er pengene sparet til den side

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

TR skriver:

I får da noget at se til

Smiler ja

Har jo også hele 3 uger *S*

Anmeld

19. juni 2012

Tanja1234

TR skriver:

Ej hvor FEDT !

Det kan da KUn blive en oplevelse for livet da

Ja jeg tror også det bliver skønt..

Vi har været dernede flere gange før - bare os to - så vi tænkte at det var et godt sted at starte. Så kender vi omgivelserne og så er det bare vores datter der er den eneste "ubekendte"

Anmeld

19. juni 2012

Lise

Vi holder to uger i juli, og skal først fejre Simons 5 års fødselsdag, og så kører vi til Gardasøen i Italien og bliver en uges tid, og på vejen hjem tager vi to overnatninger i Berlin. Og så slutter vi af med et besøg af bedste et par dage, der hygger med ungerne mens vi tager til Grøn koncert. Og så er den ferie slut.

Tager nok nogle fridage i august og holder lang weekend hos mine forældre i Aalborg (bor selv ved Kbh) med drengene, hvis deres hus er til det - de er igang med en gennemgående renovering, så der skal ske lidt før jeg slæber drengene med derop

Anmeld

19. juni 2012

TR

Månsson skriver:

Vi ska et smut til kbh og møde min søster som arbejder på et krydstogt skib som lige er igang med en scandinavien tur ellers sejler hun mexico bahamas så ser hende ik så tit.. Bagefter ska vi til skagen, det har jeg været de sidste 15år og sidst men ikke mindst ska vi en tur i sommerhus vest på

Det er da meget i skal , hvor hygge altså .. ..

Anmeld

19. juni 2012

TR

MorDk skriver:

Smiler ja

Har jo også hele 3 uger *S*

Hihi, jeg kan slet ikk få nok ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.