Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.615 visninger
81 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

TR

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

come2

TR skriver:

Hej i dejlige baby.dk bruger

- Jeg sidder lige og drømmer om det snart er sommerferie .. Og så blev jeg lidt nysgerrie om , hva i skal lave i jeres sommerferie ?

- Jeg er ferie uge 28-29-30-31

Kæresten: 29-30-31

Vi skal i sommerhus i uge 29 , uge 30 vil vi være hjemme og nyde huset, uge 31 har vi snakke om at tag på afbuds (Staves) rejse, for at komme lidt væk, bare ham og jeg <3 Væk fra triste DK .
- Men nu må vi se hva rådet er til, og om der kommer nogle rejser!

Ikke det vilde.

Vi tager en endags tur til sverige i tivoli tror jeg

Eller tror jeg bare vi skal hygge herhjemme

Anmeld

19. juni 2012

Sildefisk

Ferie ugerne 28-29-30, 28 og 29 skal der nusses lidt om vores dejlige hus og have- og hinanden, ( vi har 1års bryllupsdag den 16. juli)

uge 30 skal jeg i sommerhus med min mor og mormor (på 80) sammen med børnene, det er en årlig tradition 

Anmeld

19. juni 2012

TR

come2 skriver:

Ikke det vilde.

Vi tager en endags tur til sverige i tivoli tror jeg

Eller tror jeg bare vi skal hygge herhjemme

Lyder hyggeligt ..

Anmeld

19. juni 2012

TR

myr81 skriver:

Ferie ugerne 28-29-30, 28 og 29 skal der nusses lidt om vores dejlige hus og have- og hinanden, ( vi har 1års bryllupsdag den 16. juli)

uge 30 skal jeg i sommerhus med min mor og mormor (på 80) sammen med børnene, det er en årlig tradition 

HVor hyggeligt ..

Nu når man skal være hjemme og nus om huset, skal der bare være godt vejr, så man kan lave en masse ude ..

Ej, hvor hygge med sommerhus, det er vores sommerhus tur os, det med mine forældre, kæreste, søskende + påhæng, onkel og MIN nevø

Anmeld

19. juni 2012

Kay

puhhh ferie bliver der ik meget af... jeg skal bare gå her hjemme og være tyk og vente på at lillepigen kommer ud...

kæresten har ferie i uge 28 da han havde glemt en uge fra sidste år så den skal holdes inden august... havde ellers håbet han kunne ligge al ferien i efteråret da han ik rigtig har noget barsel....

men den uge skal bruges på at hygge og gøre det sidste klar

Anmeld

19. juni 2012

Sildefisk

TR skriver:

HVor hyggeligt ..

Nu når man skal være hjemme og nus om huset, skal der bare være godt vejr, så man kan lave en masse ude ..

Ej, hvor hygge med sommerhus, det er vores sommerhus tur os, det med mine forældre, kæreste, søskende + påhæng, onkel og MIN nevø

Ja det er bare lykken med familiehygge  lyder super hyggeligt med jeres store familie sommerhus tur 

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Jeg holder sommerferie med Bassen i uge 28-29 & 30

Vi skal lidt forskelligt

• Picnik i skoven

• Picnik på legepladsen

• Besøge forskellige legepladser

• Evt. på stranden

• En tur på Bakken/dyrehaven

• En tur i Tivoli

• En tur i Zoo

• Besøge lidt familie mm.

• Evt. på stranden

• I svømmehallen

• En tur til søen/bådfartstur måske

• Besøge brandstationen

• Slappe af...

Anmeld

19. juni 2012

TR

Kay skriver:

puhhh ferie bliver der ik meget af... jeg skal bare gå her hjemme og være tyk og vente på at lillepigen kommer ud...

kæresten har ferie i uge 28 da han havde glemt en uge fra sidste år så den skal holdes inden august... havde ellers håbet han kunne ligge al ferien i efteråret da han ik rigtig har noget barsel....

men den uge skal bruges på at hygge og gøre det sidste klar

OKay .. Det lyder til at være stille og roligt ..

1 uge er bedre end ingenting hihi

Anmeld

19. juni 2012

TR

myr81 skriver:

Ja det er bare lykken med familiehygge  lyder super hyggeligt med jeres store familie sommerhus tur 

Det er også meget hyggeligt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.