Hjemme hos os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Plysbjørnen

MorDk skriver:

Hmm den er lidt svær og alligevel ikke...

Hvis barnet bor hjemme og er under 18 år ... så ser jeg intet problem i det faktisk!

Men den er lidt svær...

Det kan da ikke være ok, hvis barnet har et fritidsjob at mor så tager pengene, fordi h*n gør noget som h*n ikke må for mor... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Victoriasmor88

raca skriver:

at være barn ved jer.. ville være som at være barn for 10-40 år siden..

jeg kunne ikke tænke mig det.

lærte din datter at se bag om ordet luder og overordnet hvad det betød.. eller lærte hun bare og ligge tøj sammen og at hun ikke fik slik når hun sage luder?

lære dine børn at tage medansvar, eller lære de at rydde op gøre rent osv.. for ellers bliver de straffet?  hvad når mor ikke er der til at straffe mere?

Empati er når man kan sidde sig i andres sted og forstå andres føelser, hvordan lære dine det når de har set at god opførsel= kys og kram osv..

og dårlig opførsel= vrede fustration osv  hvordan lærer du barnet at rumme begge former for føelse, eller lære du dem bare og pakke de skidte føelser væk?

og jeg kunne stlle langt flere sp.

100 % enig !!!

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Det kan da ikke være ok, hvis barnet har et fritidsjob at mor så tager pengene, fordi h*n gør noget som h*n ikke må for mor... 

NEJ enig! Har liiige hentet frokost og har lige tygget lidt på den...

Nej det kan man ikke tillade sig! Der må være andre muligheder!

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

Aniteb skriver:

Helt enig.. NØJ jeg ville HADE mine forældre, hvis man selv har gjort MEGET for at tjene de penge.. OG så tager sådan ens forældre dem ! Det syntes jeg sku er uretfærdigt.. Sådan ville jeg aldrig gøre  

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Ja det syntes jeg .. Man må kunne blive enige på anden måde.. 

Tænk hvis nogen kom og tog dine penge fordi du har været uartig.. Når man er gammel nok til at tage et fritidsjob, så syntes jeg også man må kunne tale sammen på andre måder

Anmeld

18. juni 2012

Plysbjørnen

AalborgPigen skriver:

Helt enig.. NØJ jeg ville HADE mine forældre, hvis man selv har gjort MEGET for at tjene de penge.. OG så tager sådan ens forældre dem ! Det syntes jeg sku er uretfærdigt.. Sådan ville jeg aldrig gøre  

Det er nemlig det... Jeg ville nok også blive en svag kende hysterisk...

Anmeld

18. juni 2012

Plysbjørnen

MorDk skriver:

Det er godt, så er vi enige

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

AalborgPigen skriver:

Tænk hvis nogen kom og tog dine penge fordi du har været uartig.. Når man er gammel nok til at tage et fritidsjob, så syntes jeg også man må kunne tale sammen på andre måder

Enig!

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Aniteb skriver:

Det er godt, så er vi enige

det er vi ihvertfald! Skulle liiige læse det igen og så lige tygge på det. INGEN tvivl her... det er forkert!

Anmeld

18. juni 2012

Plysbjørnen

AalborgPigen skriver:

Nemlig... Jeg kunne så godt finde på at inddrage mobilen  ... Det tror jeg seriøst er "straf" de ville kunne forstå... Eller slet og ret stuearrest...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.