Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Princesspigen

Barnepigen skriver:

Okay 

Vil heller købe en med en god barnevogn som man er sikker på holder i stedet for en med en billig vogn som går i stykker.

Der er også seng med i de startpakker  Den fra babysam med Odder barnevognen er der meget med i. 

Der også den med Scandia barnevognen fra babysam, den er også lidt dyr, men der er jo meget med. Scandia er også fin barnevogn.

seng har vi og skal bare hentes.. men 5-6-7 tusind for noget jeg kan få for 3, ved godt det ikke er helt samme kvalitet men da mange her inde snakker godt for trille kan det jo være værd at kikke på den ihværtifal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

vil ikke lukke da han er mere stand haftig med sådan noget end mig så det ender bare med det er mig der tigger og ber om sex til sidst..  

haha hvor genialt... det plejer bare at være totalt omvendt....

hehe så er det måske ham der har dig i sin hule hånd og får sin vilje...

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Miss-86 skriver:

Vil bare lige vise denne http://webshop.coop.dk/vare/barnevogn-model-sofie-med-masser-af-udstyr/5750006829109?kategorier=boern%2Fbarne-og-klapvogne%2Fbarnevogne

Ved ikke om der er ligeså meget tilbehør med, men jeg tror helt sikkert det er den jeg vil have, når jeg på et tidspunkt er gravid.

den er os meget pæn, men kurven duer ikke til mine krav og kan ikke lide designet på tasken og styret.. så den ville nok ikke være den vi sku ha

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Princesspigen skriver:

den er os meget pæn, men kurven duer ikke til mine krav og kan ikke lide designet på tasken og styret.. så den ville nok ikke være den vi sku ha

Okay, jeg er jo ikke i din situation endnu, så det er svært lige at se hvad man skal bruge

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

haha hvor genialt... det plejer bare at være totalt omvendt....

hehe så er det måske ham der har dig i sin hule hånd og får sin vilje...

nej dog ikke for han forhandler ikke selv med sex...

pt får han dårligt nok sex  har stadig meget kvalme og andre skavanker fra min graviditet der gør jeg ikke har så meget overskud og lyst til sex..

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Miss-86 skriver:

Okay, jeg er jo ikke i din situation endnu, så det er svært lige at se hvad man skal bruge

jeg har lært en del af min mor og hvis man skal med offentlig transport og handle som jeg nok skal ind i mellem så skal kurven helst være lidt dyb og syndes jeg ikke den der er..

Anmeld

12. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

nej dog ikke for han forhandler ikke selv med sex...

pt får han dårligt nok sex  har stadig meget kvalme og andre skavanker fra min graviditet der gør jeg ikke har så meget overskud og lyst til sex..

skal du slet ikke være ked af, for du er overhovedet ikke alene... vi er i samme båd....  det er trist... for manden føler det har noget med ham at gøre... øv øv

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Princesspigen skriver:

jeg har lært en del af min mor og hvis man skal med offentlig transport og handle som jeg nok skal ind i mellem så skal kurven helst være lidt dyb og syndes jeg ikke den der er..

Okay, sådanne, ja det kan jeg godt se ..

Men det er jo også først noget man sætter sig rigtigt ind i, når man har bebs i maven  Men så fik jeg da lige det tip.

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

skal du slet ikke være ked af, for du er overhovedet ikke alene... vi er i samme båd....  det er trist... for manden føler det har noget med ham at gøre... øv øv

min kæreste er heldigvis meget forstående og hverken brokker sig eller ligger op til sex..

han ved os hvor meget kvalme og opkast jeg har..

det værdste er jeg gerne ville vise jeg værdsætter ham, være sød ved ham måske enda give BJ men den mindste smag eller lugt kan give kvalme og opkast så det tør jeg ikke gøre..

vil jo ikke kaste op midt i det hele..

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Miss-86 skriver:

Okay, sådanne, ja det kan jeg godt se ..

Men det er jo også først noget man sætter sig rigtigt ind i, når man har bebs i maven  Men så fik jeg da lige det tip.

nemlig  hihi

min mor har en del gode tips men jeg vil heller ikke have hende for meget med, vil jo gerne vise jeg er voksen og kan selv..  dog behøver hun ikke vide jeg får hjælp her inde fra  tihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.