Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.661 visninger
86 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Princesspigen

hejsa de damer..

jeg har i samarbejde med min mor fundet dette tilbud på en start pakke, flere forskellige sider på nettet har samme barnevong på tilbud i startpakkerne til forskellige priser..

men ville lige høre om hvad i syndes om denne pakke, kunne det være værd at købe den ? den udfylder næsten alle vores krav dog skal vi lige ud og se den irl før vi bestemmer os helt..

men kik en gang og sig jeres mening

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-fix-barnevognspakke-5234p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Missq4

jeg syntes den ser rigtig fin ud sider helt og overvejer om det er sådan en vi også skal ha syntes man for rigtig meget med for de penge

Anmeld

11. juni 2012

anynom

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

jeg har i samarbejde med min mor fundet dette tilbud på en start pakke, flere forskellige sider på nettet har samme barnevong på tilbud i startpakkerne til forskellige priser..

men ville lige høre om hvad i syndes om denne pakke, kunne det være værd at købe den ? den udfylder næsten alle vores krav dog skal vi lige ud og se den irl før vi bestemmer os helt..

Vi har den og er rigtig glade for den Vær dog forberedt på, at I skal købe en ordenlig madras til selve barnevognen når barnet er for stor til liften.

Tror dog kun vi gav 2999,- i ønskebørn for det samme

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Missq4 skriver:

jeg syntes den ser rigtig fin ud sider helt og overvejer om det er sådan en vi også skal ha syntes man for rigtig meget med for de penge

ja det var netop også min tanke  men kan ikke finde ud af hvor længe tilbuddet gælder så ja ved ikke om det ender med den da jeg venter på nogle penge jeg ikke ved hvornår kommer

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

JulieWH skriver:

Vi har den og er rigtig glade for den Vær dog forberedt på, at I skal købe en ordenlig madras til selve barnevognen når barnet er for stor til liften.

Tror dog kun vi gav 2999,- i ønskebørn for det samme

i ønskebørn koster sammen pakke også 2999 men uden madrasserne så vidt vi kan se..

men intet ondt at sige om den så ??

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

Jeg syntes det ser super fint ud

Anmeld

11. juni 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

Det er et super godt tilbud på en Trille Fix - jeg har pakken herhjemme, blot med en Trille Gigant (storebroderen til Fix'en) - og også fra Onlinekids, jeg kan i hvert fald anbefale dem  

Anmeld

11. juni 2012

FruStolpe

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

Vi har sådan en. Og er super glade for den.

Vil dog sige at hvis man skal gå meget med barnevognen, så kan man godt mærke at det er en "billig" vogn. Der er slet ikke sammen affjedring i den som i de dyre vogne.

Plus info: vi købte hos onlinekids.dk og de var super super søde, med fantastisk kundeservice

Anmeld

11. juni 2012

anynom

Princesspigen skriver:

i ønskebørn koster sammen pakke også 2999 men uden madrasserne så vidt vi kan se..

men intet ondt at sige om den så ??

Det kan så godt ske

Nej, umiddelbart går vi ikke noget at udsætte på den, vi er glade for den

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Jeg syntes det ser super fint ud

ja syndes jeg også med ved jo ikke om det er godt eller skidt osv i forhold til jeg ingen børn har selv endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.