Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

ar okay.. men det var vidst den eneste forskeld jeg kunne finde..

ja, jeg synes heller ikke jeg kunne finde den store forskel...

men lækker ser de da ud ihvertfald

så skal kæresten bare overtales han mener godt jeg kan bruge den fra min datter igen.... meeeen vil jo gerne have en ny...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

vitapigen

Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke at barnevognen er særlig god. Da vi skulle købe barnevogn kiggede vi også på denne og synes bestemt ikke den var god at køre med. Det er jo VIRKELIG en skrabe model. Den er ikke isoleret i kassen osv...

Vi købte en Emmaljunga og har bestemt ikke fortrudt vores valg. ALT er bare i orden. Og selvom den nu er 1 år gammel ser den fuldstændig ud som ny. Kan ikke sætte en finger på den  Og den kan holde i mange år  Den skal i hvert fald bruges til de 2 børn vi skal have

Men det er selvfølgelig hver sin smag  Og gudskelov for det

Anmeld

11. juni 2012

Mom2

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

jeg har i samarbejde med min mor fundet dette tilbud på en start pakke, flere forskellige sider på nettet har samme barnevong på tilbud i startpakkerne til forskellige priser..

men ville lige høre om hvad i syndes om denne pakke, kunne det være værd at købe den ? den udfylder næsten alle vores krav dog skal vi lige ud og se den irl før vi bestemmer os helt..

men kik en gang og sig jeres mening

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-fix-barnevognspakke-5234p.html

Du skal være opmærksom på at stellet skal plejes godt, da det ellers ruster..!

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ej for pokker da. det er jeg ked af at høre.

sådan er livet desværre.. og nu er det lidt vigtiger med ting til baby end mig så madrassen må vente lidt endnu

og så længe jeg kommer ud og svømme en gang om uge eller sådan så har jeg ikke problemer med ryggen så slemt

desude har de fundet ud af hvad der er galt som der så os er ved at blive gjordt lidt ved så jeg igen får en mere lige ryg

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

ja, jeg synes heller ikke jeg kunne finde den store forskel...

men lækker ser de da ud ihvertfald

så skal kæresten bare overtales han mener godt jeg kan bruge den fra min datter igen.... meeeen vil jo gerne have en ny...

så længe den ikke er rød eller lyserød til en dreng så kan jeg heller ikke se noget for at bruge den samme igen  

men kan os lidt godt forstå man helst vil have nye ting

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

sådan er livet desværre.. og nu er det lidt vigtiger med ting til baby end mig så madrassen må vente lidt endnu

og så længe jeg kommer ud og svømme en gang om uge eller sådan så har jeg ikke problemer med ryggen så slemt

desude har de fundet ud af hvad der er galt som der så os er ved at blive gjordt lidt ved så jeg igen får en mere lige ryg

Det går du ret i men det er skisme ikke rart med ondt i ryggen:-( Dejligt de har fundet ud af noget og især hvis de kan gøre noget.. Er det skæv ryg?

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Christina9870 skriver:

Du skal være opmærksom på at stellet skal plejes godt, da det ellers ruster..!

det kan kæresten få til opgave når han alligevel går ud og nusser om sin mercedes, så skal baby´s karat os ha en tur  hihi

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Det går du ret i men det er skisme ikke rart med ondt i ryggen:-( Dejligt de har fundet ud af noget og især hvis de kan gøre noget.. Er det skæv ryg?

yepper..

de kalder det vidst en skoliose i ryggen.. men har efter 7 år med den skoliose fundet ud af at det er fordi mine ben ikke er lige lange så man ku ha gjordt noget ved det den gang..  

men ved at få special byggen indlæg i mine sko retter de op på benene, hoften og derved os ryggen.. men det er en langsom process og kan til tider være hårdt for ryggen da den jo syndes den så er i en unaturlig stilling hvilke den jo faktis ikke er..

men der er 2½ cm forskeld på længden på mine ben...

Anmeld

12. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

så længe den ikke er rød eller lyserød til en dreng så kan jeg heller ikke se noget for at bruge den samme igen  

men kan os lidt godt forstå man helst vil have nye ting

hehe den er heldigvis sort så det er ikke der problemet ligger...

men mon ikke vi bliver enige om noget til sidst... det plejer vi da... (eller jeg plejer at få det sidste ord)

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

hehe den er heldigvis sort så det er ikke der problemet ligger...

men mon ikke vi bliver enige om noget til sidst... det plejer vi da... (eller jeg plejer at få det sidste ord)

her er kæresten desværre den lidt dominerende hvilke gør han sidst får det sidste ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.