Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Camel

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

jeg har i samarbejde med min mor fundet dette tilbud på en start pakke, flere forskellige sider på nettet har samme barnevong på tilbud i startpakkerne til forskellige priser..

men ville lige høre om hvad i syndes om denne pakke, kunne det være værd at købe den ? den udfylder næsten alle vores krav dog skal vi lige ud og se den irl før vi bestemmer os helt..

men kik en gang og sig jeres mening

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-fix-barnevognspakke-5234p.html

Jeg købte en trille gigant til min den ældste. Til prisen er det en meget fin vogn  Vi købte dog en god, stor klapvogn - en af de dyre - efter 1/2 år og der kunne vi så mærke hvor tung den rent faktisk var.

Men en rigtig god vogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Om den er go tyk, ikke for blød men heller ikke for hård Ligesom noget du selv ville ligge på

jeg vil helst have meget bløde madrasser da jeg har dårlig ryg og derfor nemt får ondt..

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

FruStolpe skriver:

Det kan jo lige så godt være en af de andre noget dyrere vogne
Det var mere for at sige at der altså ER stor forskel på de billige og de dyre vogne ihvertfald hvad comfort angår

Men som sagt, vi er rigtig glade for vores Trille som også er en solid vogn

okay super..  tak for dit svar

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

den ligner faktisk meget den jeg lige har set i ønskebørn... bare lidt billigere...

jeg har et link hvis du vil sammenligne

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/tilbud/trille-startpakke/c-23/c-79/p-4190

samme pakke, har os set den.. forskellen er bare at der er madrasser i den dyre pakke og ik i den billige i ønske børn..

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Camel skriver:

Jeg købte en trille gigant til min den ældste. Til prisen er det en meget fin vogn  Vi købte dog en god, stor klapvogn - en af de dyre - efter 1/2 år og der kunne vi så mærke hvor tung den rent faktisk var.

Men en rigtig god vogn 

okay tak for dit svar

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

jeg vil helst have meget bløde madrasser da jeg har dårlig ryg og derfor nemt får ondt..

Oki men det er absolut ikke sundt hverken for baby eller dig

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Oki men det er absolut ikke sundt hverken for baby eller dig

jeg skal bruge en special madrass fra tempur som koster en 15-20 tusind men det er pengene ikke lige til.. så sover faktis på en 10 år gammel madrasse lige pt med en lidt bedere top madrass..  

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

samme pakke, har os set den.. forskellen er bare at der er madrasser i den dyre pakke og ik i den billige i ønske børn..

ahaaaa på den måde

jamen madras har jeg fra den "gamle" barnevogn... så det er jo egentlig ikke nødvendigt i mit sted

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

ahaaaa på den måde

jamen madras har jeg fra den "gamle" barnevogn... så det er jo egentlig ikke nødvendigt i mit sted

ar okay.. men det var vidst den eneste forskeld jeg kunne finde..

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

jeg skal bruge en special madrass fra tempur som koster en 15-20 tusind men det er pengene ikke lige til.. så sover faktis på en 10 år gammel madrasse lige pt med en lidt bedere top madrass..  

Ej for pokker da. det er jeg ked af at høre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.