Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

min kæreste er heldigvis meget forstående og hverken brokker sig eller ligger op til sex..

han ved os hvor meget kvalme og opkast jeg har..

det værdste er jeg gerne ville vise jeg værdsætter ham, være sød ved ham måske enda give BJ men den mindste smag eller lugt kan give kvalme og opkast så det tør jeg ikke gøre..

vil jo ikke kaste op midt i det hele..

det er aldrig rart at have det sådan... jeg har virkelig også bare en sans for lugt over for mad lige for tiden.. .der skal ikke meget til før jeg var kvalme... øv øv ....

men min kæreste er heldigvis også meget forstående... så det er dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

jeg har i samarbejde med min mor fundet dette tilbud på en start pakke, flere forskellige sider på nettet har samme barnevong på tilbud i startpakkerne til forskellige priser..

men ville lige høre om hvad i syndes om denne pakke, kunne det være værd at købe den ? den udfylder næsten alle vores krav dog skal vi lige ud og se den irl før vi bestemmer os helt..

men kik en gang og sig jeres mening

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-fix-barnevognspakke-5234p.html

Har selv sådan en til vores dreng, Giraf var et af hans første ord og han kan nu ligge ude i den et kvarters tid når han vågner efter sin lur og kigge på giraffer  Han er bidt af en gal giraf og stikker i et hyl hver eneste gang han ser en på Animal Planet. Kan kun anbefale den

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Princesspigen skriver:

nemlig  hihi

min mor har en del gode tips men jeg vil heller ikke have hende for meget med, vil jo gerne vise jeg er voksen og kan selv..  dog behøver hun ikke vide jeg får hjælp her inde fra  tihi

Det er dejligt med en hjælpsom mor, Men der er grænser

Hihi, nej, det er rigtigt, du får bare en masse råd herinde, og hun aner intet.

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

det er aldrig rart at have det sådan... jeg har virkelig også bare en sans for lugt over for mad lige for tiden.. .der skal ikke meget til før jeg var kvalme... øv øv ....

men min kæreste er heldigvis også meget forstående... så det er dejligt...

havde det samme i voldsom grad men efter jeg startede på arkopunktur er det blevet bedere og jeg kan komme igennem dagene nemmere, få mere mad ned, mere væske og kaster ikke op hver dag.. reagerer ikke lige så voldsomt på lugte men reagerer stadig..

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

HeXeri skriver:

Har selv sådan en til vores dreng, Giraf var et af hans første ord og han kan nu ligge ude i den et kvarters tid når han vågner efter sin lur og kigge på giraffer  Han er bidt af en gal giraf og stikker i et hyl hver eneste gang han ser en på Animal Planet. Kan kun anbefale den

det sjovt med giraffer..

er selv en der kommer meget på langelands festivallen som har giraffer som logo..

det er os der jeg har mødt min kæreste, faren til mit barn

Anmeld

12. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

havde det samme i voldsom grad men efter jeg startede på arkopunktur er det blevet bedere og jeg kan komme igennem dagene nemmere, få mere mad ned, mere væske og kaster ikke op hver dag.. reagerer ikke lige så voldsomt på lugte men reagerer stadig..

ej, det lyder da også fantastisk....

men mig og nåle er ikke en god kombination, så det holder jeg mig fra og holder kvalmen ud

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Miss-86 skriver:

Det er dejligt med en hjælpsom mor, Men der er grænser

Hihi, nej, det er rigtigt, du får bare en masse råd herinde, og hun aner intet.

min mor har det "problem" at hendes børn kun er spændende og interessandte så længe de er babyer..

hun er besat af babyer tror jeg..

nu er vi alle blevet store (den ældste 33 og den yngste 8) så det er svært for hende at stoppe med at få babyer men hun har måtte erkende at det var nok med 7 børn og at det nu er vores andres tur til at få børn..

min mor har ikke interesseret sig for mig siden jeg var 10, men nu jeg venter barn hører jeg fra hende flere gange hver uge.. hvilke er nyt for mig..

og underlig tanke er det egentlig ikke er mig men baby hun er interesseret i..

Anmeld

12. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

ej, det lyder da også fantastisk....

men mig og nåle er ikke en god kombination, så det holder jeg mig fra og holder kvalmen ud

jeg er selv rad for nåle, men efter at have tabt 7 kilo og begyndt at blive bekymret og desperat valgte jeg at give nålene en chance og selv om det ikke er sjovt, så er det ikke så slemt som man tror..

og det hjælper helt vildt her..

både på nerven der sætter sig fast i balden, på kvalmen, på opkasten og ind i mellem os på mine ryg eller lænde smerter..

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Princesspigen skriver:

min mor har det "problem" at hendes børn kun er spændende og interessandte så længe de er babyer..

hun er besat af babyer tror jeg..

nu er vi alle blevet store (den ældste 33 og den yngste 8) så det er svært for hende at stoppe med at få babyer men hun har måtte erkende at det var nok med 7 børn og at det nu er vores andres tur til at få børn..

min mor har ikke interesseret sig for mig siden jeg var 10, men nu jeg venter barn hører jeg fra hende flere gange hver uge.. hvilke er nyt for mig..

og underlig tanke er det egentlig ikke er mig men baby hun er interesseret i..

Nåe, for søren.. Ja, men der er nogle, der ikke kan få nok børn, pga. de er søde som baby'er..
Ej, det er da synd for dig, at hun faktisk kun interesserer sig for det der er i din mave pt

Anmeld

12. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

jeg er selv rad for nåle, men efter at have tabt 7 kilo og begyndt at blive bekymret og desperat valgte jeg at give nålene en chance og selv om det ikke er sjovt, så er det ikke så slemt som man tror..

og det hjælper helt vildt her..

både på nerven der sætter sig fast i balden, på kvalmen, på opkasten og ind i mellem os på mine ryg eller lænde smerter..

7 kg. hold da op.. ja, så kan jeg sku godt forstå at du tog chancen, og at det så hjælper.... det er da fedt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.