Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Princesspigen

Miss-86 skriver:

Nåe, for søren.. Ja, men der er nogle, der ikke kan få nok børn, pga. de er søde som baby'er..
Ej, det er da synd for dig, at hun faktisk kun interesserer sig for det der er i din mave pt

heldigvis bliver jeg ikke skuffet da jeg kender hende og hendes motiver så jeg ved det går over når den lille når en 4-5 år hvis ikke før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

7 kg. hold da op.. ja, så kan jeg sku godt forstå at du tog chancen, og at det så hjælper.... det er da fedt...

havde intet liv.. fra uge 7 til 12 lå jeg ku på sofaen og levede af marie kiks og youghurt og havde kvalme uanset hvad jeg gjorde.. så da de ville prøve arko, var jeg så desperat så jeg gjorde det og fandt ud af det ikke var så slemt..

Anmeld

13. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

havde intet liv.. fra uge 7 til 12 lå jeg ku på sofaen og levede af marie kiks og youghurt og havde kvalme uanset hvad jeg gjorde.. så da de ville prøve arko, var jeg så desperat så jeg gjorde det og fandt ud af det ikke var så slemt..

ej, så kan jeg da godt forstå dig... hvor må det havde været forfærdeligt.... øv siger jeg bare...

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

ej, så kan jeg da godt forstå dig... hvor må det havde været forfærdeligt.... øv siger jeg bare...

og det gjorde det ikke bedere at jeg vidste jeg snart skulle i praktik om jeg ville det ellr ej..

og jeg den ene dag besvimede i netto da jeg var nede og handle fordi jeg manglede væske..  

så nej det var sidste udvej for min syndes jeg selv..

Anmeld

13. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

og det gjorde det ikke bedere at jeg vidste jeg snart skulle i praktik om jeg ville det ellr ej..

og jeg den ene dag besvimede i netto da jeg var nede og handle fordi jeg manglede væske..  

så nej det var sidste udvej for min syndes jeg selv..

ej, for pokker... du har bare haft en rigtig uheldig start på din graviditet... øv hvor er det træls...

Anmeld

13. juni 2012

Miss-86

Princesspigen skriver:

heldigvis bliver jeg ikke skuffet da jeg kender hende og hendes motiver så jeg ved det går over når den lille når en 4-5 år hvis ikke før..

Okay, men så håber jeg du har nogle gode svigerforældre, som viser interesse hele vejen igennem

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

ej, for pokker... du har bare haft en rigtig uheldig start på din graviditet... øv hvor er det træls...

ja :-( og så min første graviditet.. rigtig skidt syndes jeg..

er lig kommet hjem fra arkopunktur, lever endnu  men er øm i øret og den ene arm hvor et par af nålene har stremmet.. men resten af de 12 nåle jeg har fået idag kan jeg ikke mærke

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Miss-86 skriver:

Okay, men så håber jeg du har nogle gode svigerforældre, som viser interesse hele vejen igennem

jeg har en stor familie selv, kærestens forældre og så kærestens bonus familie os, så jeg har masser af søde mennesker omkring mig der vil mig det godt

Anmeld

13. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

ja :-( og så min første graviditet.. rigtig skidt syndes jeg..

er lig kommet hjem fra arkopunktur, lever endnu  men er øm i øret og den ene arm hvor et par af nålene har stremmet.. men resten af de 12 nåle jeg har fået idag kan jeg ikke mærke

ja, det er da rigtig skidt...

jeg fik bækkenløsning da jeg ventede den første... øv det var også bare et levende helvede.... evige smerter, og måtte ingenting...

dejligt at du stadig lever... håber det har hjulpet for i dag

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Gittemor09 skriver:

ja, det er da rigtig skidt...

jeg fik bækkenløsning da jeg ventede den første... øv det var også bare et levende helvede.... evige smerter, og måtte ingenting...

dejligt at du stadig lever... håber det har hjulpet for i dag

man kan ind i mellem samme eftermiddag og nogle gange dagen efter arkopunktur opleve kvalme..

men lige nu har jeg det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.