Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Princesspigen skriver: man kan ind i mellem samme eftermiddag og nogle gange dagen efter arkopunktur opleve kvalme.. men lige nu har jeg det godt
man kan ind i mellem samme eftermiddag og nogle gange dagen efter arkopunktur opleve kvalme..
men lige nu har jeg det godt
ej, ved bare ikke noget værre end kvalme... jo, så skulle det være halsbrand....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: ej, ved bare ikke noget værre end kvalme... jo, så skulle det være halsbrand....
jeg er godt nok os træt af kvalme efterhånden.. håbede det blev bedere med tiden, gør det da os men meget langsomt
Princesspigen skriver: jeg er godt nok os træt af kvalme efterhånden.. håbede det blev bedere med tiden, gør det da os men meget langsomt
ja, gid man kunne slippe for det... og træthed... så ville man ikke være så hæmmet under en graviditet
Gittemor09 skriver: ja, gid man kunne slippe for det... og træthed... så ville man ikke være så hæmmet under en graviditet
har du så meget ret i hihi
Princesspigen skriver: jeg har en stor familie selv, kærestens forældre og så kærestens bonus familie os, så jeg har masser af søde mennesker omkring mig der vil mig det godt
jeg har en stor familie selv, kærestens forældre og så kærestens bonus familie os, så jeg har masser af søde mennesker omkring mig der vil mig det godt
Det er rigtig dejligt at høre
Miss-86 skriver: Det er rigtig dejligt at høre
så jeg er ikke helt fortabt hihi
Princesspigen skriver: så jeg er ikke helt fortabt hihi
Nej, heldigvis da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128