Trille Fix Standard 12" barnevogn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Det er et super godt tilbud på en Trille Fix - jeg har pakken herhjemme, blot med en Trille Gigant (storebroderen til Fix'en) - og også fra Onlinekids, jeg kan i hvert fald anbefale dem  

super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Princesspigen

FruStolpe skriver:

Vi har sådan en. Og er super glade for den.

Vil dog sige at hvis man skal gå meget med barnevognen, så kan man godt mærke at det er en "billig" vogn. Der er slet ikke sammen affjedring i den som i de dyre vogne.

Plus info: vi købte hos onlinekids.dk og de var super super søde, med fantastisk kundeservice

så er det måske ikke den bedste for os i forhold til vi går en del på kræmmermarkeder, loppemarkeder og festival hvor det altså sammen gerne er marker  ? ?

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

JulieWH skriver:

Det kan så godt ske

Nej, umiddelbart går vi ikke noget at udsætte på den, vi er glade for den

dejligt at vide

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

ja syndes jeg også med ved jo ikke om det er godt eller skidt osv i forhold til jeg ingen børn har selv endnu

En fra min mg har en trille og er super glad for den..  Det eneste ved pakken jeg lige ville kigge ekstra på er om madressen er ordentlig Bare du husker og pleje stellet så har du en vogne der holder godt

Anmeld

11. juni 2012

FruStolpe

Princesspigen skriver:

så er det måske ikke den bedste for os i forhold til vi går en del på kræmmermarkeder, loppemarkeder og festival hvor det altså sammen gerne er marker  ? ?

Altså det er jo bare vores mening.

Vi har også en Emmaljunga som vi bruger når vi skal på tur eller ud på længere ture. Det er himmelråbende forskel på de comforten på de to vogne.

Men der er dælme også en kæmpe prisforskel... Så ja nu ved jeg ikke hvor i kommer fra men prøv om i kan komme ud og prøvekøre den evt i terræn eller noget. Hvis i bor i nærheden stiller jeg gerne vores til rådighed

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

En fra min mg har en trille og er super glad for den..  Det eneste ved pakken jeg lige ville kigge ekstra på er om madressen er ordentlig Bare du husker og pleje stellet så har du en vogne der holder godt

hvordan ved man om madrassen er ordentlig ?

hvad kikker man efter der ?

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

FruStolpe skriver:

Altså det er jo bare vores mening.

Vi har også en Emmaljunga som vi bruger når vi skal på tur eller ud på længere ture. Det er himmelråbende forskel på de comforten på de to vogne.

Men der er dælme også en kæmpe prisforskel... Så ja nu ved jeg ikke hvor i kommer fra men prøv om i kan komme ud og prøvekøre den evt i terræn eller noget. Hvis i bor i nærheden stiller jeg gerne vores til rådighed

jeg bor i hundige og kæresten i jægerspris..

vi kommer til at flytte sammen i huset i jægerspris inden min fødsel

men personligt har jeg hørt meget skidt om emmaj..... vognene... så dem går jeg uden om..

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hvordan ved man om madrassen er ordentlig ?

hvad kikker man efter der ?

Om den er go tyk, ikke for blød men heller ikke for hård Ligesom noget du selv ville ligge på

Anmeld

11. juni 2012

FruStolpe

Princesspigen skriver:

jeg bor i hundige og kæresten i jægerspris..

vi kommer til at flytte sammen i huset i jægerspris inden min fødsel

men personligt har jeg hørt meget skidt om emmaj..... vognene... så dem går jeg uden om..

Det kan jo lige så godt være en af de andre noget dyrere vogne
Det var mere for at sige at der altså ER stor forskel på de billige og de dyre vogne ihvertfald hvad comfort angår

Men som sagt, vi er rigtig glade for vores Trille som også er en solid vogn

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

jeg har i samarbejde med min mor fundet dette tilbud på en start pakke, flere forskellige sider på nettet har samme barnevong på tilbud i startpakkerne til forskellige priser..

men ville lige høre om hvad i syndes om denne pakke, kunne det være værd at købe den ? den udfylder næsten alle vores krav dog skal vi lige ud og se den irl før vi bestemmer os helt..

men kik en gang og sig jeres mening

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-fix-barnevognspakke-5234p.html

den ligner faktisk meget den jeg lige har set i ønskebørn... bare lidt billigere...

jeg har et link hvis du vil sammenligne

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/tilbud/trille-startpakke/c-23/c-79/p-4190

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.