Drenge med lyserøde strømper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Så du ville heller ikke lade en pige gøre det?? For det er vel lige så unaturligt...kunne forstå hvis det var pga alle de giftige stoffer i neglelak.
J>eg synes det er meget naturligt at børn prøver ting af...som de ser de voksne gør og som de synes er flot.

nej det ville jeg rent faktisk ikke, ikke før hun blev teenager. Synes at hun er for lille til make-up inkl. neglelak inden da.....og nu bruger jeg så ikke selv neglelak (make-up kun når jeg skal i byen), så de ville aldrig se nogen herhjemme med det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Diana...

Eva skriver:

Så du ville heller ikke lade en pige gøre det?? For det er vel lige så unaturligt...kunne forstå hvis det var pga alle de giftige stoffer i neglelak.
J>eg synes det er meget naturligt at børn prøver ting af...som de ser de voksne gør og som de synes er flot.

Helt enig.

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

hi hi ja undskyld jeg havet ikke lige set eva os havet spurgt

det er helt ok

Anmeld

28. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

nej det ville jeg rent faktisk ikke, ikke før hun blev teenager. Synes at hun er for lille til make-up inkl. neglelak inden da.....og nu bruger jeg så ikke selv neglelak (make-up kun når jeg skal i byen), så de ville aldrig se nogen herhjemme med det på

hmm øv øv. synes man skal ha lov at lege prinsesse pige som dreng. pyt pyt hver sin mening.

Dejlig tirsdag til dig.

Knus

Anmeld

28. april 2009

tascia

ja det kunne jeg godt finde på! forleden havde Robert spænde i håret!! søsteren skulle have så det skulle han jo også, og vi kunne ikke få ham overbevist om at det kun var piger der havde det, så sådan var det...

I går havde han pink strømper på, men det var vist mere fordi pæd. ikke kunne finde hans egne, så det var i mangle af bedre, men det kunne slet ikke hidser mig op :-)

Han elsker dukker og dukkevogne, og står også gerne ved søsterens komfur.

er det ikke bare naturligt de har det sådan? det hvertfalde ikke noget der bekymre mig

har faktisk et par billeder her, lidt sødt ikk :-)

//Natascia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

hmm øv øv. synes man skal ha lov at lege prinsesse pige som dreng. pyt pyt hver sin mening.

Dejlig tirsdag til dig.

Knus

i lige måde

Anmeld

28. april 2009

Honningblomst

tascia skriver:

ja det kunne jeg godt finde på! forleden havde Robert spænde i håret!! søsteren skulle have så det skulle han jo også, og vi kunne ikke få ham overbevist om at det kun var piger der havde det, så sådan var det...

I går havde han pink strømper på, men det var vist mere fordi pæd. ikke kunne finde hans egne, så det var i mangle af bedre, men det kunne slet ikke hidser mig op :-)

er det ikke bare naturligt de har det sådan? det hvertfalde ikke noget der bekymre mig

//Natascia

Hold op hvor er han skøn og lækker...og ja, det er da helt naturligt og meget positivt synes jeg..det må jo vidne om at drenge også ser deres far lave alle de "pigede" ting og derfor spejler sig og gør det samme.
Konrad elsker det smykkeskrin han har fået af mit og de klips øreringe der er i-smiler
Skønne drenge..
Knus..

Anmeld

28. april 2009

Diana...

tascia skriver:

//Natascia

Ihh hvor fint, og jo jeg synes os det er helt normalt.

Knus

Anmeld

28. april 2009

fam.4xc

Jeg ville ik gi ham de lyserøde strømper på... og et eller en af hver... synes ik der er grund til lige frem at gi børn en opladt mulighed for at moppe, og det samme med neglelak... og jo Caroline har ofte neglelak på og har sine egne lip gloser, men jeg ville sige til min dreng at det er en pige ting, lige som mine piger indimellem få at vide at det er en voksenting...

Men en lyserød bluse, skjorte eller andet er da fint nok hvis det har drenget snit.. Lige netop de strømper du fortæller om har Caroline og de er godt nok meget pink... Ligesom Kaj strømperne er meget blå og drenget og derfor er det de pinke jeg køber til Caroline og ik de blå..

Anmeld

28. april 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Jeg ville ik gi ham de lyserøde strømper på... og et eller en af hver... synes ik der er grund til lige frem at gi børn en opladt mulighed for at moppe, og det samme med neglelak... og jo Caroline har ofte neglelak på og har sine egne lip gloser, men jeg ville sige til min dreng at det er en pige ting, lige som mine piger indimellem få at vide at det er en voksenting...

Men en lyserød bluse, skjorte eller andet er da fint nok hvis det har drenget snit.. Lige netop de strømper du fortæller om har Caroline og de er godt nok meget pink... Ligesom Kaj strømperne er meget blå og drenget og derfor er det de pinke jeg køber til Caroline og ik de blå..

Jeg tror det er omvendt...de børn der kan og vil og får lov til at være som de vil, de bliver ikke mobbet, netop fordi de hviler i sig selv og ikke hæmmes....ikke at andre så mobbes. Men mobning sker desværre af de "svage" børn og ikke de stærke...
Så min søn havde et smuk lyseråd og en blå strømpe på i dag og alle børn og voksne syntes bare de var så flotte og fine...-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.