Drenge med lyserøde strømper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Diana...

Eva skriver:

Helt enig, Diana....Konrad han elsker sine dukker og bamser og sover med dem..
Den anden dag kørte han rundt med sin store dukkevogn(han har jo fået min gamle, endelig et barn der ville have den-smiler) og i den dukkevogn lå hans dukke Fufu, en legegrill, to æbler og min græsslåmaskine benzindunk, med benzin i-griner- så det er en kombi af pige-drengeleg..
Knus..

Ihh det lyder bare hyggeligt, Min fætter havet os arvet alle sin søstres dukker og hvor han bare hygget sig.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ihh det lyder bare hyggeligt, Min fætter havet os arvet alle sin søstres dukker og hvor han bare hygget sig.

Knus

Ja-smiler- det er rigtig hyggeligt...han er også vild med sit legekøkken og måesand og sådan noget.
Sjovt nok er det biler og traktorer hos farmand, så han får lidt af begge dele...smiler
Knus..

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Han er jo altså kun 3 år gammel og i den alder udforsker de deres feminin side og hvis man ikke give dem lov til det i den alder gør de det når de bliver ældre og så kan i jo vælge hvad i helst vil have. Derfor skal man lade dem lege med dukker, dukkehuse, barbie dukker osv for så har de fået udforsket deres feminin side.
Der var en udsendelse i fjernsynet her for et stykke tid siden netop omk dette.

Knus Diana

det er jeg enig med dig i.....selvfølgelig skal de ha' lov til at lege med dukker mv., men jeg ville aldrig sende min dreng i børnehave med neglelak på! der går min grænse sgu!

Anmeld

28. april 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

det er jeg enig med dig i.....selvfølgelig skal de ha' lov til at lege med dukker mv., men jeg ville aldrig sende min dreng i børnehave med neglelak på! der går min grænse sgu!

Hvorfor ikke??

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

fordi det synes jeg ikke er naturligt

men ville dog ikke ha' nogle problemer med hvis han som voksen kom og fortalte mig at han var dragqueen eller bøsse for den sags skyld

har det ligesom det med kjolen inden for de 4 vægge....negglelakken bliver også dér!

Anmeld

28. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

Hvorfor ikke det forstår jeg slet ikke? hvad er forskellen om man leger med dukker eller har neglelak på det da lige tøset begge dele. Og han ville da helt sikkert ikke være den første der kom med neglelak på.

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Hvorfor ikke det forstår jeg slet ikke? hvad er forskellen om man leger med dukker eller har neglelak på det da lige tøset begge dele. Og han ville da helt sikkert ikke være den første der kom med neglelak på.

som jeg har skrevet før....det er ok med neglelak inden for de 4 vægge men ikke uden for......hver sin mening

Anmeld

28. april 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

men ville dog ikke ha' nogle problemer med hvis han som voksen kom og fortalte mig at han var dragqueen eller bøsse for den sags skyld

har det ligesom det med kjolen inden for de 4 vægge....negglelakken bliver også dér!

Så du ville heller ikke lade en pige gøre det?? For det er vel lige så unaturligt...kunne forstå hvis det var pga alle de giftige stoffer i neglelak.
J>eg synes det er meget naturligt at børn prøver ting af...som de ser de voksne gør og som de synes er flot.

Anmeld

28. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

Det forstår jeg altså ikke men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. Jeg ville os være helt ligeglad med om han blev det ene el andet når han bliver større men de er så små at de ved sgu da ikke betydningen af de forskellige ting når der er 3 så de skal da bare have lov at have neglelak på og lyserøde strømper osv.

Anmeld

28. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

som jeg har skrevet før....det er ok med neglelak inden for de 4 vægge men ikke uden for......hver sin mening

hi hi ja undskyld jeg havet ikke lige set eva os havet spurgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.