Drenge med lyserøde strømper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.707 visninger
68 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Honningblomst

Ville i give jeres søn lov til at have det på?? og andet fint lyserødt og piget??
Min skønne veninde har givet Konrad to par strømper med Kaj fra Kaj og Andrea...og Konrad spurgte så hvor Andrea var og som den pædagog to be hun nu er, valgte min veninde selvfølgelig at købe to par lyserøde med Andrea...
I morgen har Konrad så fundet de strømper han skal have på til sine fede retro cowboybukser og Småfolk bluse i brun og tyrkis...nemlig en lyserød Andrea strømpe og en blå kaj strømpe...så skønt og jeg er sikker på at han bliver så fin...
Og ja, herhjemme bestemmer dem der skal have tøjet på hvad og hvordan det skal sættes sammen...en gammel kone på 34 år aner jo ikke hvad der er fedt når man er 3, 6 eller 12 år....Tror dog ikke farmand ville synes om sin søn med lyserøde strømper eller strømpe, men her bestemmer han jo ikke..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

linemus

Ja, selvfølgelig Han bli'r da fin. Selvfølgelig skal Kaj have sin Andrea med.

Anmeld

27. april 2009

Honningblomst

linemus skriver:

Ja, selvfølgelig Han bli'r da fin. Selvfølgelig skal Kaj have sin Andrea med.

Ja ikke-smiler- og med en stor dreng der er HELT ligeglad med hvad han har på om som jeg stadig lægger tøj frem til og en mellemdreng som er næsten ligeglad, så er det skønt endelig at have fået et modebevidst barn...-griner
knus..

Anmeld

27. april 2009

monstar99

nej mikkel's farmor havde købt noget lilla tøj til ham hvilket han aldrig fik på.

Synes det var få piget...

Anmeld

27. april 2009

Honningblomst

monstar99 skriver:

nej mikkel's farmor havde købt noget lilla tøj til ham hvilket han aldrig fik på.

Synes det var få piget...

Men hvis Mikkel kunne lide dem...ville du så stadig sige nej??

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Har næsten alle drenge ikke et tidspunkt hvor de er vild med rød/lyserød?? Min nevø var vild med lyserød, men han måtte ikke få noget med lyserød, er det ikke synd/en skam??
Tror måske også selv jeg ville kigge, hvis en af drengene i dp havde lyserødt på, men hvis det er det drengen/e gerne vil have på, så må problemet -med min fordom- jo være mit.........

Lad drengen tage den på.... Han blive mart

Anmeld

27. april 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Har næsten alle drenge ikke et tidspunkt hvor de er vild med rød/lyserød?? Min nevø var vild med lyserød, men han måtte ikke få noget med lyserød, er det ikke synd/en skam??
Tror måske også selv jeg ville kigge, hvis en af drengene i dp havde lyserødt på, men hvis det er det drengen/e gerne vil have på, så må problemet -med min fordom- jo være mit.........

Lad drengen tage den på.... Han blive mart

Præcis...jeg synes nemlig også det er synd hvis man går ind og blander sig...de skal jo selv finde ud af hvad de kan lide og det mener jeg de skal have lov til...så her får de det på de vil-smiler- og så synes jeg jo det er fedt at turde og ville og lære at det erf ok at skille sig ud.
Knus..

Anmeld

28. april 2009

Miamaja

fedt nok. det gor da ikke noget. lyserod er en fed farve ogsaa til drenge, hvis de ikke har noget imod den farve. jeg skal selv til at kobe en lyserod skjorte til guldklumpen. lyserod ser vildt godt ud paa laekker brun hud

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

det er også super fint i de tilfælde hvor tingene rent faktisk er drengeting...men at give drengene lyserødt på bare fordi at det vil de gerne ha', ja det skal man nok lige tænke over...børn er hurtige til at mobbe og drille med alverdens ting og det kunne nemt blive en af dem! Jeg kender selv en dreng som levede sammen med sin mor og søster og han fik også lov til at få neglelak på både tæer og fingre fordi at det ville han gerne, når mor og søster gjorde det så det blev han afleveret med i børnehaven....det er fandme IKKE ok

Anmeld

28. april 2009

Christinahr

Som du skriver med en i hver farve - no problem. En lyserød skjorte ville også være ok - sådan en har faren da. Så her tror jeg ikke så meget det er farven men mere modellen der afgør om den er for piget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.