tascia skriver:
det er rigtig at det er fjollet, men synes det ville være synd hvis man giver børn den opfattelse at det kan gi anledning til mobning eller drilleri, for når de så møder en med to forskellige strømer vil de jo automatisk huske på hvad mor sagde, om måske komme til at sige nogle uheldige ting, gir det mening?
appro der er et firma som sælger strømper af 3 stk. alle 3 forskellige, da de hentyder til at der altid er en væk når man har vasket 
tror ik min datter på snart 4 er klogere end andre børn i den alder... så hvis hun ville ta 2 forskellige strømper på ville hun få beskeden at de ik passer sammen og at det da ser fjollet ud med 2 forskellige og det fatter hun da - og så behøver man jo ik sige det i selve ord, men barnet ved da at hvad der er fjollet er også et muligt mobbe grundlag....
Det jeg siger at blot at man jo ik selv behøver at lede barnet hen imod noget der ku gi andre anledning til at mobbe.
Og hvorfor ik sige til sit barn at det er lidt fjollet og at mor og far da heller ik har forskellige strømper på og så finde nogen andre istedet for at sende det afsted med 2 forskellige??? Det forstår jeg ik, men det ville som sagt heller ik ske her..........
Ville iøvrigt blive idiot når jeg sku parre strømperne hvis hun valgte indimellem at tage forskellige par på.... er nok at lillesøs for tiden stjæler de snavesede og ligger ind i de renes skuffe så man først opdager det NÅR den ene er vasket!!
Anmeld