Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Loa

Laulund87 skriver:

Du kan jo bare kigge på stemmerne

Fordi man kan i hvert fald ikke lyve i en afstemning

Nåh er nok bare min naturlige "optimisme" der er overraskede over så manges perfekte sexliv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Laulund87

Loa skriver:

Fordi man kan i hvert fald ikke lyve i en afstemning

Nåh er nok bare min naturlige "optimisme" der er overraskede over så manges perfekte sexliv.....

Det er jo anonymt så tror ikke folk lyver der

Jeg er over tit overrasket over det, men det er nok som du siger.. Dem som har det godt, er dem der står frem

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Fenja09 skriver:

Ja, jeg tror andelen bliver højere jo ældre kvinden er, men der er desværre stadig nogen som aldrig oplever det - måske det skyldes manglende udforskning. Ved ikke om der er nogen kvinder som rent fysisk, uanset set hvad der sker/bliver gjort så kan det ikke lade sig gøre.

Jeg skal heller ikke kunne udtale mig om der kan være en fysisk stopper, så at sige.. Men jeg kunne forstille mig at der er mange der ikke har prøvet det pga den psykiske bariere (staves?) Men det er da mega trist at tænke på at der er nogen der aldrig oplever sådan en fantastisk ting..

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

tanze85 skriver:

Hver gang 

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Nåhh for sørens typisk at tænke over hvad der præcis menes heahahaha. Men jo da og gerne hver gang

Hehe ja man skal ikke altid tænke for grundigt over det

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Loa skriver:

Hehe det er da vist temmelig tydeligt at se der ikke er mulighed for at svare anonymt...... Ellers er det måske bare tilfældigt at lige dem der læser denne tråd, alle sammen er gift med en sexgud....

Hehe ja det er jo risikoen ved ikke at have muligheden for at folk kan svare anonymt. Men netop derfor at der var en mulighed for afstemning. Egentlig også den jeg tager mest efter

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Ja hver gang ..

Han er også den eneste der kan det

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Maja88 skriver:

jeg kan ikke få orgasme ved vaginal penetrering eller hvad det nu hedder på fint sprog..

men kan godt ved stimuli af klitoris

Jamen så er det jo bare super at I ved det. Så ved I jo lige hvad der skal til for at klokkerne ringer for dig

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Frøken J. skriver:

Hahaha! Just my thought

Derfor der var mulighed for afstemning

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Laulund87 skriver:

Du kan jo bare kigge på stemmerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.