Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

det er det og ingen andre har kunnet gøre det behvist ved mig før ham..

Så er det jo bare perfekt at han kan,- og vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Fenja09

Nettemor skriver:

Det tror jeg og håber du har ret i og håber da virkeligt at hvis man laver denne afstemning i specifikke alders grupper at 'Nej' andelen bliver væsentlig mindre jo højere alderen bliver..

Ja, jeg tror andelen bliver højere jo ældre kvinden er, men der er desværre stadig nogen som aldrig oplever det - måske det skyldes manglende udforskning. Ved ikke om der er nogen kvinder som rent fysisk, uanset set hvad der sker/bliver gjort så kan det ikke lade sig gøre.

Anmeld

10. juni 2012

Tanze85

Hver gang 

Anmeld

10. juni 2012

Mother-love

Nettemor skriver:

Orgasme i det hele taget det er helt bevist jeg ikke har specificeret det

Nåhh for sørens typisk at tænke over hvad der præcis menes heahahaha. Men jo da og gerne hver gang

Anmeld

10. juni 2012

Loa

Hehe det er da vist temmelig tydeligt at se der ikke er mulighed for at svare anonymt...... Ellers er det måske bare tilfældigt at lige dem der læser denne tråd, alle sammen er gift med en sexgud....

Anmeld

10. juni 2012

morethanperfect

Ja hver gang ..

Han er også den eneste der kan det

Anmeld

10. juni 2012

Maja88

jeg kan ikke få orgasme ved vaginal penetrering eller hvad det nu hedder på fint sprog..

men kan godt ved stimuli af klitoris

Anmeld

10. juni 2012

Frøken J.

Loa skriver:

Hehe det er da vist temmelig tydeligt at se der ikke er mulighed for at svare anonymt...... Ellers er det måske bare tilfældigt at lige dem der læser denne tråd, alle sammen er gift med en sexgud....

Hahaha! Just my thought

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

Loa skriver:

Du kan jo bare kigge på stemmerne

Anmeld

10. juni 2012

Loa

Frøken J. skriver:

Hahaha! Just my thought

Jeg skal gerne svare ærligt at det langtfra sker hver gang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.