Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: min kæreste er nr 2 der har kunne gøre det på mig så det er fantastisk så det er hvergang her hjemme
min kæreste er nr 2 der har kunne gøre det på mig så det er fantastisk
så det er hvergang her hjemme
Fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Har op til flere gange hørt nu at undersøgelser viser at op til hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme. Det er mange. Så blev nysgerrig efter hvordan det forholder sig herinde.. Jeg har desværre ikke mulighed for at I kan svare anonymt men derfor er der en afstemning
Har op til flere gange hørt nu at undersøgelser viser at op til hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme. Det er mange. Så blev nysgerrig efter hvordan det forholder sig herinde..
Jeg har desværre ikke mulighed for at I kan svare anonymt men derfor er der en afstemning
Næsten hvergang
ønskebarn74 skriver: flere gange hver gang... har min egen lækre sexgud i min skønne mand...
flere gange hver gang...
har min egen lækre sexgud i min skønne mand...
Det er jo intet mindre end fantastisk med sådan en
Gittemor09 skriver: næsten hver gang efter jeg har mødt min nye kæreste (været sammen i 2 år i næste måned), kendt hinanden i 14 år...
næsten hver gang efter jeg har mødt min nye kæreste (været sammen i 2 år i næste måned), kendt hinanden i 14 år...
Miss-L86 skriver: Næsten hvergang
Jeg stemte: "Ja det tror jeg, men det er yderst sjældent"
Men jeg tror det ikke... Jeg ved det
rikkeregnbue skriver: Jeg stemte: "Ja det tror jeg, men det er yderst sjældent" Men jeg tror det ikke... Jeg ved det
Det er lige det der med hvordan man skal skrive svarmulighederne så man 'rammer' flest mulige
Nettemor skriver: Fantastisk
Jaaa
Nettemor skriver: Det er lige det der med hvordan man skal skrive svarmulighederne så man 'rammer' flest mulige
Haha, jep
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128