Jeg synes der er rigtig stor forskel på "næsten altid" og "yderst sjældent" - Der kunne være en eller flere kategoerier ind imellem. 
Jeg tvivler seriøst på at SÅ mange kommer nærmest HVER gang. Det er i hvert fald meget få af mine veninder, der kommer specielt ofte. Flere af dem har aldrig fået en orgasme med andre end dem selv.
Derudover tror jeg at det er meget få som kan få skedeorgasme.
Jeg kommer selv nærmest hver gang (kan dog høre på mine veninder at det LANGT fra er tilfældet).
Med min første kæreste (da jeg var omkring 16) kom jeg første gang og stort set alle andre gange vi havde sex.
Med min næste kæreste kom jeg måske ikke ca. hver 5-10. gang.
Derefter var jeg sammen med flere, få gange, hvor jeg ikke kom. Jeg synes det er meget svært at komme første gang med en ny + jeg var faktisk ret chokeret over hvor lidt mange vidste om kvindens orgasme (og hvor "ligeglade" de egentlig var).
Nu har jeg dog en kæreste hvor jeg kommer stort set hver gang. Måske kommer jeg ikke hver 25. gang, men så er der en grund til det (at jeg har ondt/ikke lyst alligevel, den slags).
Jeg har dog kun fået få skedeorgasmer, og stort set kun med min nuværende kæreste.
Men jeg går RIGTIG meget op i at snakke med kærester om det og om hvor vigtigt det er, nok fordi jeg blev så overrasket over at pludselig være sammen med en fyr (som jeg vidste var meget erfaren) som sagde at "han havde da aldrig fået nogen til at komme" - så må det altså være ham der ikke går op i det. Han blev meget stødt og fornærmet når jeg prøvede at snakke med ham om at kvinder også gerne vil komme. (Ikke at alt er partnerens ansvar, men det kræver jo at de faktisk gider).
Puha, lang (pinlig) smøre.
Anmeld