Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Nettemor

Loa skriver:

Jeg skal gerne svare ærligt at det langtfra sker hver gang.....

Men du har i det mindste prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Nettemor

Laulund87 skriver:

Det er jo anonymt så tror ikke folk lyver der

Jeg er over tit overrasket over det, men det er nok som du siger.. Dem som har det godt, er dem der står frem

Det kan man jo nok ikke komme udenom Jeg tvivler på der er mange der har lyst til at stå frem og sige at de aldrig har prøvet det.. Og egentlig lidt dumt at jeg ikke har mulighed for anonym besvarelse. Men jeg tog chancen og oprettede tråden alligevel Så håber jeg bare at folk svare rigtig i afstemningen

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

Nettemor skriver:

Det kan man jo nok ikke komme udenom Jeg tvivler på der er mange der har lyst til at stå frem og sige at de aldrig har prøvet det.. Og egentlig lidt dumt at jeg ikke har mulighed for anonym besvarelse. Men jeg tog chancen og oprettede tråden alligevel Så håber jeg bare at folk svare rigtig i afstemningen

Jamen helt ærligt hvor mange har også lyst til at skrive herinde at de har et dårligt sexliv (Altså jeg siger ikke at hvis man ikke får orgasme hver gang, så har man det. Bare lige så det er på plads)

Mon ikke du får et fint svar selvom anonyme svar ikke er tilladt

jeg svarer ikke på spørgsmålet her, men har stemt. Jeg vil ikke komme ind på mit sexliv herinde, det er bare en grænse jeg har 

Anmeld

10. juni 2012

Becks

Jeg har aldrig fået en orgasme sammen med en mand.. Men jeg kan godt give mig selv én...

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Laulund87 skriver:

Jamen helt ærligt hvor mange har også lyst til at skrive herinde at de har et dårligt sexliv (Altså jeg siger ikke at hvis man ikke får orgasme hver gang, så har man det. Bare lige så det er på plads)

Mon ikke du får et fint svar selvom anonyme svar ikke er tilladt

jeg svarer ikke på spørgsmålet her, men har stemt. Jeg vil ikke komme ind på mit sexliv herinde, det er bare en grænse jeg har 

Det er også en grænse der er meget forståeligt.. Men jo jeg tror jeg får et nogenlunde retvisende svar udfra afstemningen.. Genrelt synes jeg at det kan være svært at vurdere udfra folks svar alene.. Jeg vil da også sige at jeg tit stemmer uden at svare. Og hvis man ikke kan stemme så hopper jeg tit over.. Sådan er det bare.

Og dette emne er jo et meget privat emne. Og folks grænse er forskellige. Så synes det er helt fair folk ikke vil skrive et svar.. Havde faktisk ikke regnet med nogle svar overhovedet

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Becks skriver:

Jeg har aldrig fået en orgasme sammen med en mand.. Men jeg kan godt give mig selv én...

Anmeld

10. juni 2012

Becks

Nettemor skriver:

Jeg tror mange gange, at kvinden lukker af for orgasmen eller for sin krop..

Sådan er det i hvert fald for mig, jeg har endnu ikke stolet 100 % på en mand, til at jeg "tør" give mig selv 200 % for ham..

Men jeg håber det lykkedes en dag, og at jeg giver mig selv muligheden for at nyde noget fantastisk

Anmeld

11. juni 2012

Nettemor

Becks skriver:

Jeg tror mange gange, at kvinden lukker af for orgasmen eller for sin krop..

Sådan er det i hvert fald for mig, jeg har endnu ikke stolet 100 % på en mand, til at jeg "tør" give mig selv 200 % for ham..

Men jeg håber det lykkedes en dag, og at jeg giver mig selv muligheden for at nyde noget fantastisk

Jeg tror også mange gange det er dét, det bunder i. Man viser jo også sin ultimativ mest sårbare side i sådan en situation.

Jeg håber da også du finder ham som du vil kunne stole nok på til at I kan opleve det sammen

Anmeld

11. juni 2012

FruK

Nærmest hver gang - dog ikke hvis vi tager en hurtig tur.

Det er dog først med min nuværende mand jeg kan svare det - ham har jeg mødt som 36-årig.

De første 35 år af mit liv ville jeg have svaret anderledes - uden at jeg vil uddybe her!

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

Jeg synes der er rigtig stor forskel på "næsten altid" og "yderst sjældent" - Der kunne være en eller flere kategoerier ind imellem.
 Jeg tvivler seriøst på at SÅ mange kommer nærmest HVER gang. Det er i hvert fald meget få af mine veninder, der kommer specielt ofte. Flere af dem har aldrig fået en orgasme med andre end dem selv.

Derudover tror jeg at det er meget få som kan få skedeorgasme.

Jeg kommer selv nærmest hver gang (kan dog høre på mine veninder at det LANGT fra er tilfældet). 
 Med min første kæreste (da jeg var omkring 16) kom jeg første gang og stort set alle andre gange vi havde sex. 
Med min næste kæreste kom jeg måske ikke ca. hver 5-10. gang.
Derefter var jeg sammen med flere, få gange, hvor jeg ikke kom. Jeg synes det er meget svært at komme første gang med en ny + jeg var faktisk ret chokeret over hvor lidt mange vidste om kvindens orgasme (og hvor "ligeglade" de egentlig var).
Nu har jeg dog en kæreste hvor jeg kommer stort set hver gang. Måske kommer jeg ikke hver 25. gang, men så er der en grund til det (at jeg har ondt/ikke lyst alligevel, den slags). 
Jeg har dog kun fået få skedeorgasmer, og stort set kun med min nuværende kæreste.
Men jeg går RIGTIG meget op i at snakke med kærester om det og om hvor vigtigt det er, nok fordi jeg blev så overrasket over at pludselig være sammen med en fyr (som jeg vidste var meget erfaren) som sagde at "han havde da aldrig fået nogen til at komme" - så må det altså være ham der ikke går op i det. Han blev meget stødt og fornærmet når jeg prøvede at snakke med ham om at kvinder også gerne vil komme. (Ikke at alt er partnerens ansvar, men det kræver jo at de faktisk gider).

Puha, lang (pinlig) smøre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.