Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du haft en orgasme

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.428 visninger
64 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Nettemor

Har op til flere gange hørt nu at undersøgelser viser at op til hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme. Det er mange. Så blev nysgerrig efter hvordan det forholder sig herinde..

Jeg har desværre ikke mulighed for at I kan svare anonymt men derfor er der en afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Darling<3

Hver gang

Anmeld

10. juni 2012

anynom

Flere gange, hver gang.

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Begyndte først at få da jeg mødte min mand. Dem jeg havde været sammen med havde aldrig taget tiden til det..

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Darling<3 skriver:

Hver gang

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

JulieWH skriver:

Flere gange, hver gang.

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Lullaby skriver:

Begyndte først at få da jeg mødte min mand. Dem jeg havde været sammen med havde aldrig taget tiden til det..

Dejligt at du så har mødt en mand der tager sig den tid du fortjener!!

Men det må være frustrende at gå med tanken om det muligvis er en selv der er noget galt med..

Anmeld

10. juni 2012

B&J

min kæreste er nr 2 der har kunne gøre det på mig så det er fantastisk

så det er hvergang her hjemme

Anmeld

10. juni 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Har op til flere gange hørt nu at undersøgelser viser at op til hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme. Det er mange. Så blev nysgerrig efter hvordan det forholder sig herinde..

Jeg har desværre ikke mulighed for at I kan svare anonymt men derfor er der en afstemning

flere gange hver gang...

har min egen lækre sexgud i min skønne mand...

Anmeld

10. juni 2012

Gittemor09

Nettemor skriver:

næsten hver gang efter jeg har mødt min nye kæreste (været sammen i 2 år i næste måned), kendt hinanden i 14 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.