Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Muhmi

Næsten hver gang  Og nogle gange flere gange pr gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Fenja09

Kommer helt an på, hvilken slags orgasme der er tale om, så kan ikke rigtig svare

/Fenja

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Ploffer skriver:

Flere gange hver gang

Er meget meget glad for min mand

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Næsten hver gang  Og nogle gange flere gange pr gang

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Fenja09 skriver:

Kommer helt an på, hvilken slags orgasme der er tale om, så kan ikke rigtig svare

/Fenja

Jamen hvilken som helst orgasme Det er orgasme generelt jeg snakker om.. For jeg ved det ikke er alle der oplever alle slags. Men jeg havde netop hørt at der var ca 33 % der ikke oplevede nogen som helst slags orgasme..

Anmeld

10. juni 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Det er jo intet mindre end fantastisk med sådan en

det er det og ingen andre har kunnet gøre det behvist ved mig før ham..

Anmeld

10. juni 2012

Fenja09

Nettemor skriver:

Jamen hvilken som helst orgasme Det er orgasme generelt jeg snakker om.. For jeg ved det ikke er alle der oplever alle slags. Men jeg havde netop hørt at der var ca 33 % der ikke oplevede nogen som helst slags orgasme..

Jamen så er det hver gang  

Og ja der er en del kvinder som aldrig oplever det - egentlig lidt trist. Har dog på fornemmelsen, at de fleste først får orgasmer når de bliver lidt ældre. Unge mennesker har så travlt og skal nå det hele på den halve tid og tror nogle gange at pigerne bliver lidt "glemt" i det hele.

/Fenja

Anmeld

10. juni 2012

Mother-love

Jeg har endnu ikke stemt. For jeg sidder og tænker på om det er klitorisorgasme eller om det er skedeorgasme. Eller om det bare er orgasme idet hele taget??

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Jeg har endnu ikke stemt. For jeg sidder og tænker på om det er klitorisorgasme eller om det er skedeorgasme. Eller om det bare er orgasme idet hele taget??

Orgasme i det hele taget det er helt bevist jeg ikke har specificeret det

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Fenja09 skriver:

Jamen så er det hver gang  

Og ja der er en del kvinder som aldrig oplever det - egentlig lidt trist. Har dog på fornemmelsen, at de fleste først får orgasmer når de bliver lidt ældre. Unge mennesker har så travlt og skal nå det hele på den halve tid og tror nogle gange at pigerne bliver lidt "glemt" i det hele.

/Fenja

Det tror jeg og håber du har ret i og håber da virkeligt at hvis man laver denne afstemning i specifikke alders grupper at 'Nej' andelen bliver væsentlig mindre jo højere alderen bliver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.