Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Metteris

Loa skriver:

Fordi man kan i hvert fald ikke lyve i en afstemning

Nåh er nok bare min naturlige "optimisme" der er overraskede over så manges perfekte sexliv.....

Er også lidt overrasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Metteris

Maja88 skriver:

jeg kan ikke få orgasme ved vaginal penetrering eller hvad det nu hedder på fint sprog..

men kan godt ved stimuli af klitoris

Det tror jeg også er ret normalt. Jeg har kun kendt en (som snakkede om det) som fik skedeorgasmer ofte. 

Har læst at kun 20% overhovedet får bare en skedeorgasme nogensinde. Så det er nok mest normalt ikke at komme på den måde. Hvis bare visse mænd kunne forstå det  

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

Nettemor skriver:

Har op til flere gange hørt nu at undersøgelser viser at op til hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme. Det er mange. Så blev nysgerrig efter hvordan det forholder sig herinde..

Jeg har desværre ikke mulighed for at I kan svare anonymt men derfor er der en afstemning

jeg har slemt blankt da jeg godt kan få orgasme med mig selv men ikke får det når jeg er sammen med mænd..

det er aldrig lykkedes for en mand at gi mig men hver gang jeg leger slev sker det...

skal så lige siger at jeg stadig elsker sex og klart vælger det frem for at lege selv selvom det så betyder jeg ingen orgasme får..

Anmeld

11. juni 2012

MortilElias2010

Hver gang med min mand Har selvfølgelig haft forhold hvor jeg ikke gjorde eller fakede. (DET holder altså ikke!) Min mand er grundig hver gang

Men måske skulle der også være en afstemning om hvordan - da der er flere forskellige måder at få orgasme på...

Ikke alle kvinder kan via samleje, men ved oralsex... som er tilfældet her hos os.

Har jeg faktisk tænkt på.. hvordan det er fordelt ved landets kvinder.. eller baby.dks finest

Anmeld

11. juni 2012

mariamiss6

Nettemor skriver:

Har op til flere gange hørt nu at undersøgelser viser at op til hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme. Det er mange. Så blev nysgerrig efter hvordan det forholder sig herinde..

Jeg har desværre ikke mulighed for at I kan svare anonymt men derfor er der en afstemning

Jeg har svaret jaaaaaaaaah

Men, det passer ikke helt, der var bot ikke et svar der rigtig passede... Fordi før i tiden oplevede jeg faktisk stort set aldrig orgasmer, men lige pludselig, her inden for de sidste par år, er det gået helt amok, og jeg kan nærmest næsten ikke andet end at få nogle temmeligt voldsomme orgasmer, tæt på hver eneste gang, og gerne mange gange....

Så altså, der mangle rjo en svarmulighed, for dem som størstedelen af deres exliv har måttet svare nej, men som nu endelig kan svare ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.