Kobber eller hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

E.J.mor.

hej

jeg fik sat en hormon spiral op for 10 dage siden,og det var en torsdag og om lørdagen stoppet jeg med at bløde,lækkert tænkte jeg.

så for 4 dage siden begyndte jeg at pletbløde lidt,og dagen efter lidt mere og nu endnu mere.....øhhhhhh tænkte jeg hva filen er nu det for noget.

og jeg har virkelig stærke mens smerter og ondt i maven,og sindsyg mange humørsvingninger konstant,og sulten og sukkertrang,og ja så tager jeg på

og det skal jeg bar ikke pga min lisstilændring,men min kostekspert ved besked om det.

OG......en bivirkning jeg kan se i ikke har er......mine brystvorter er så pi..e ømme så intet, intet må røre dem.

bar lidt galde herfra

hilsen charlotte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Kofoed.

Jeg fik fjernet mit første legetøj allerede i 2. måned af graviditeten (altså min mor ventede mig), det var en kobberspiral og de er ikke ændret synderlig siden, så dem vil jeg personligt aldrig have tiltro til

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

E.J.mor. skriver:

hej

jeg fik sat en hormon spiral op for 10 dage siden,og det var en torsdag og om lørdagen stoppet jeg med at bløde,lækkert tænkte jeg.

så for 4 dage siden begyndte jeg at pletbløde lidt,og dagen efter lidt mere og nu endnu mere.....øhhhhhh tænkte jeg hva filen er nu det for noget.

og jeg har virkelig stærke mens smerter og ondt i maven,og sindsyg mange humørsvingninger konstant,og sulten og sukkertrang,og ja så tager jeg på

og det skal jeg bar ikke pga min lisstilændring,men min kostekspert ved besked om det.

OG......en bivirkning jeg kan se i ikke har er......mine brystvorter er så pi..e ømme så intet, intet må røre dem.

bar lidt galde herfra

hilsen charlotte.

ååååh for syvsytten da osse, det lyder grimt! Det er simpelthen så mange forskellige oplevelser med begge to.. sys den er rigelig dyr, hvis det sku ske jeg fik de samme ting som dig. Det er da virkelig surt

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Jeg fik fjernet mit første legetøj allerede i 2. måned af graviditeten (altså min mor ventede mig), det var en kobberspiral og de er ikke ændret synderlig siden, så dem vil jeg personligt aldrig have tiltro til

Hehe ej, det kan jeg godt forstå

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

jeg har en kobberspiral og skal ha den fjernet igen. har ikke lavet andet end at bløde siden jeg fik den op, lægen kan ikke finde ud af hvorfor så nu skal jeg ha noget andet.

den kan glide ud også hvis det er man er uheldig. og så kan min kæreste mærke den når vi en sjællen gang har haft sex efter jeg har fået den op.

hvis du er bange for at dine mens smerter skal komme igen så skal du hvertfald ikke vælge kobberspiral da den kan forlænge din mens og gøre dine smerter værre end de var før.

jeg kan ikke anbefale den, men jeg nok bare en af de uheldige med den.

Anmeld

10. juni 2012

SHERO

Jeg kan ikke tåle p-piller desværre, så har også overvejet spiral, men synes bare bivirkningerne virker så store så jeg nøjes bare med kondom.

Har du overvejen p-sprøjte i stedet? Så er der ikke noget at glemme, og man slipper for piller, p-ring osv... Det ville jeg i hvert fald vælge, men kan desværre ikke tåle de hormoner der er i

Anmeld

10. juni 2012

Happiness

Jeg har kobberspiral. Og har ingen bivirkninger haft Jo pletblødte i starten, men intet siden Har hverken længere blødninger eller smerter Og jeg led meget af menssmerter før jeg blev gravid.

Men gav det et forsøg da en graviditet tit ændre på det. Og det er jeg glad for, vil nemlig helst undgå hormoner.

(psss min kæreste kan altså ikke mærke min og han er altså ikke lille De klipper jo trådene til,så det undgås ))

Har haft min i 9 måneder nu

Og er nu heller ikke blevet gravid

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

NinaNymannMadsen skriver:

jeg har en kobberspiral og skal ha den fjernet igen. har ikke lavet andet end at bløde siden jeg fik den op, lægen kan ikke finde ud af hvorfor så nu skal jeg ha noget andet.

den kan glide ud også hvis det er man er uheldig. og så kan min kæreste mærke den når vi en sjællen gang har haft sex efter jeg har fået den op.

hvis du er bange for at dine mens smerter skal komme igen så skal du hvertfald ikke vælge kobberspiral da den kan forlænge din mens og gøre dine smerter værre end de var før.

jeg kan ikke anbefale den, men jeg nok bare en af de uheldige med den.

Ej, synes næsten også kun der er negative ting om den, og dit indlæg styrkede mig bare i at det ihvertfald IKKE skal være sådan en. Hvem gider lige bløde hele tiden? :/

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Ej, synes næsten også kun der er negative ting om den, og dit indlæg styrkede mig bare i at det ihvertfald IKKE skal være sådan en. Hvem gider lige bløde hele tiden? :/

ja lige præsis. skal også ha ringet til min læge imorgen og høre om jeg ikke bare kan få den fjernet når jeg nu alligevel har haft problemer med den. vil meget heller ha noget andet så.

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

Tullen85 skriver:

Jeg kan ikke tåle p-piller desværre, så har også overvejet spiral, men synes bare bivirkningerne virker så store så jeg nøjes bare med kondom.

Har du overvejen p-sprøjte i stedet? Så er der ikke noget at glemme, og man slipper for piller, p-ring osv... Det ville jeg i hvert fald vælge, men kan desværre ikke tåle de hormoner der er i

Fik en bog om prævention, mon p sprøjten er nævnt?  .. Vil lige undersøge sagen.. men ville også helst undgå de der hormoner der.. ja, det er altså en jungle. Hvordan kan du ikke tåle dem egentlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.