Kobber eller hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

HeidiØ

Happiness skriver:

Jeg har kobberspiral. Og har ingen bivirkninger haft Jo pletblødte i starten, men intet siden Har hverken længere blødninger eller smerter Og jeg led meget af menssmerter før jeg blev gravid.

Men gav det et forsøg da en graviditet tit ændre på det. Og det er jeg glad for, vil nemlig helst undgå hormoner.

(psss min kæreste kan altså ikke mærke min og han er altså ikke lille De klipper jo trådene til,så det undgås ))

Har haft min i 9 måneder nu

Og er nu heller ikke blevet gravid

Arh, det var da skønt med en god oplevelse af kobberspiralen Dejligt det er gået godt med din! .. Hvordan inden, havde du mens smerter før ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

HeidiØ

NinaNymannMadsen skriver:

ja lige præsis. skal også ha ringet til min læge imorgen og høre om jeg ikke bare kan få den fjernet når jeg nu alligevel har haft problemer med den. vil meget heller ha noget andet så.

Det kan jeg godt forstå!!!

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Det kan jeg godt forstå!!!

har overvejet at skulle ha en p-stav. men ved det ikke. ved jeg glemmer p-piller hvis jeg skulle ha dem.

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

har overvejet at skulle ha en p-stav. men ved det ikke. ved jeg glemmer p-piller hvis jeg skulle ha dem.

Ja, jeg glemmer osse det lort Hehe! En anden herinde nævnte P-sprøjte, det ku man osse lige undersøge

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Ja, jeg glemmer osse det lort Hehe! En anden herinde nævnte P-sprøjte, det ku man osse lige undersøge

da jeg googlede p-sprøjte kom der ikke ret meget godt frem faktis.

det skulle være smertefulgt, og mange bivirkninger og man er tvunget til læge hver 3 måned for at få den. den er recceptpligtig, og det kan tage helt op til 1 år at blive gravid igen efter man er stoppet med den også.

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

da jeg googlede p-sprøjte kom der ikke ret meget godt frem faktis.

det skulle være smertefulgt, og mange bivirkninger og man er tvunget til læge hver 3 måned for at få den. den er recceptpligtig, og det kan tage helt op til 1 år at blive gravid igen efter man er stoppet med den også.

Nå, ja okay... aaarh så tror jeg måske liiiige... hehe! Men det er noget med at p staven kan man ta på af og få uren hud af..

Arh men altså, sys det er irriterende det ikke kan være mandens problem i stedet

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Nå, ja okay... aaarh så tror jeg måske liiiige... hehe! Men det er noget med at p staven kan man ta på af og få uren hud af..

Arh men altså, sys det er irriterende det ikke kan være mandens problem i stedet

p-staven sættes ind under huden så det er lægen der skal gøre det også når den skal fjernes er det lægen

det man kan tage på og af kan være et p-plaster.

der er virkelig mange forskellige ting man kan.

man kan også få en p-ring men den kender jeg ikke noget til og kan ikke rigtig finde noget om den på nettet syntes jeg.

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

p-staven sættes ind under huden så det er lægen der skal gøre det også når den skal fjernes er det lægen

det man kan tage på og af kan være et p-plaster.

der er virkelig mange forskellige ting man kan.

man kan også få en p-ring men den kender jeg ikke noget til og kan ikke rigtig finde noget om den på nettet syntes jeg.

Nåh, det jeg mente var at man ku tage på af p staven Har hørt om plasteret der, så kan ma da ligeså godt ta pillerne. Hehe!

P ringen skal man også selv sætte op - og det er noget med man skal huske at ta den ud og det skal helst være samme ugedag osv.. Dog slet ikke hver uge self..

Anmeld

10. juni 2012

Happiness

HeidiØ skriver:

Arh, det var da skønt med en god oplevelse af kobberspiralen Dejligt det er gået godt med din! .. Hvordan inden, havde du mens smerter før ?

Jep! Måtte sygemeldemig nogle gange, da det var så slemt

Havde det som om jeg fik influenza hver gang! Har nu kun lkidt murren. Slet ikke noget at tale om  

Men det er jo så forskelligt fra person til person. Men ville da give det et forsøg, det er jo ikke så dyrt

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

Happiness skriver:

Jep! Måtte sygemeldemig nogle gange, da det var så slemt

Havde det som om jeg fik influenza hver gang! Har nu kun lkidt murren. Slet ikke noget at tale om  

Men det er jo så forskelligt fra person til person. Men ville da give det et forsøg, det er jo ikke så dyrt

Ja okay

Uh ved ikke helt om jeg tør.. hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.