Kobber eller hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Line&Mike

AalborgPigen skriver:

Der gik i hvert fald 3 mdr før min krop var faldet til ro.. Men har nu ingen mens, ingen smerter og ingen problemer. Jeg har nemlig endometriose. Og tænkte at hormonspiralen kan da ikke lave mirakler.. Men jo nu er jeg 90 % fri for mens og ÆL smerter.. Den er perfekt

Ej hvor er jeg glad for at høre det!

Jeg har også kun hørt gode ting om den, så det bekræfter du jo bare lige! Fedt!

- Jeg glæder mig til at få min, og måske være heldig at slippe for at have mens!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Line&Mike

oerbaek skriver:

hvor er jeg glad for at læse dit indlæg... jeg har haft kobberspiralen men den gav mig styrtblødning og vangte efter 8 mdr at få den fjernet igen.... men jeg har fået tid tila t skal have hormonspiralen i næste uge

Puha, det lyder ikke rart! Godt at du har valgt at skifte! Håber den her kommer til at virke for dig! Det skulle der i hvert fald være god chance for

Anmeld

15. juni 2012

Line&Mike

HeidiØ skriver:

Er simpelthen så glad for at læse din indlæg - styrker mig egentlig bare i at få lagt sådan en op.. og der sku være mindre hormoner i end i p piller, ik? Lider temmelig meget af humørsvingninger, manglende sexlyst og hovedpine og mistænker det må være deres skyld...

Du må meget gerne fortælle hvordan det har været at få den lagt op og hvordan det er gået, hvis du husker det. Enten her eller i min indbakke

Jeg kan ikke huske om der decideret er mindre hormon i, men hormonet i p-pillerne fiser jo rundt i hele kroppen, og påvirker alt! Hormonet fra spiralen virker jo kun i livmoderen, så derfor burde resten af kroppen reagere, som hvis man ikke brugte nogen prævention med hormon i

- Men jeg har samme symptomer som dig, og nu har jeg også bare fået nok, så nu skifter jeg!

Jeg skal nok opdatere når jeg har fået den sat op

Anmeld

16. juni 2012

norenberg

Fik en homonspiral for 4 mdr siden og har blødt hverdag siden og tahet 7 kg på, og lider ofte af hovedpine og humør svingninger så nu skal den ud om 14 dage gider ikke døje med den mere

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Line&Mike skriver:

Ej hvor er jeg glad for at høre det!

Jeg har også kun hørt gode ting om den, så det bekræfter du jo bare lige! Fedt!

- Jeg glæder mig til at få min, og måske være heldig at slippe for at have mens!

Ja ikke?  

Der er jo en indkøringsperiode.. Men er der ikke det med alt ? Så held og lykke

Anmeld

26. juni 2012

oerbaek

HeidiØ skriver:

Det burde den Enten mindske det betydeligt meget, eller helt forsvinde!

hej HeidiØ

Jeg lovede lige at opdatere ang hormonspiralen. jeg var ved lægen i torsdags og det kunne desværre ikke lade sig gøre at få spiralen alligevel... hvis du vil vide mere så skriv privat.

Hilsen Hanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.