Kobber eller hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Frøken J.

HeidiØ skriver:

Ja, det er nok lidt spild så.. her går der jo ca... altid hehe!

For faen et råddent slang

Du må med på moden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Du må med på moden  

Haha ja! Nu gir madlognavnet pludselig mening

Anmeld

7. juni 2012

prettybutterfly

Jeg fik kobber efter jeg fødte min datter. Men måtte få den taget ud efter 4-5 mdr, da jeg styrtblødte i 8 dage ved hver mens + havde vanvittige smerter(skal siges jeg normalt kun har 4-5 dage mens og næsten ingen smerter). Jeg gennemblødte seriøst 1 mega supertampong OG et kæmpe natbind på 2 timer, og måtte endda op om natten flere gange for ikke at bløde igennem. Det var FORFÆRDELIGT! Så overvejer meget en hormon spiral efter denne graviditet!

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

HeidiØ skriver:

Haha ja! Nu gir madlognavnet pludselig mening

Præcis!  

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

prettybutterfly skriver:

Jeg fik kobber efter jeg fødte min datter. Men måtte få den taget ud efter 4-5 mdr, da jeg styrtblødte i 8 dage ved hver mens + havde vanvittige smerter(skal siges jeg normalt kun har 4-5 dage mens og næsten ingen smerter). Jeg gennemblødte seriøst 1 mega supertampong OG et kæmpe natbind på 2 timer, og måtte endda op om natten flere gange for ikke at bløde igennem. Det var FORFÆRDELIGT! Så overvejer meget en hormon spiral efter denne graviditet!

Hoooold da op, det er lige præcis worst case scenario! Det er det der afholder mig lidt fra den faktisk!! .. lægen sagde netop de ting der. Det magter jeg ikke lige

Ved hormonen derimod, går det jo lidt i sig selv..

Anmeld

7. juni 2012

bobbles

HeidiØ skriver:

For og imod! Kom kom!

snakkede på et tidspunkt med min læge om hormon spiral men har aldrig fået den foretaget da det jo er mange penge på en gang man skal af med  men må dog indrømme at jeg har overvejet at blive steriliseret i stedet

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

Frøken Christiansen skriver:

snakkede på et tidspunkt med min læge om hormon spiral men har aldrig fået den foretaget da det jo er mange penge på en gang man skal af med  men må dog indrømme at jeg har overvejet at blive steriliseret i stedet

Jaah, så skal du lige tilføje et ekstra 0 på beløbet, hehe

Anmeld

7. juni 2012

twinny

Nogen får kraftigere blødning af kobberspiral, som i styrtblødning.

Ved hormonspiral skulle blødning blive minimal. Men man kan pletbløde i lang tid efter opsættelse, samt man kan få humørsvingniger og tage på i vægt.

Også er der prisen 300 kr for kobber og 1200 kr hormonspiral. Ca.

Jeg har en hormonspiral, jeg har ikk fået nogle af bivirkninger. Jeg ville helt klart vælge en hormonspiral, da en mens skulle stoppe eller næsten stoppe.

Anmeld

7. juni 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

Ja, det er nok lidt spild så.. her går der jo ca... altid hehe!

For faen et råddent slang

Skal I ikke have flere børn?

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

Nogen får kraftigere blødning af kobberspiral, som i styrtblødning.

Ved hormonspiral skulle blødning blive minimal. Men man kan pletbløde i lang tid efter opsættelse, samt man kan få humørsvingniger og tage på i vægt.

Også er der prisen 300 kr for kobber og 1200 kr hormonspiral. Ca.

Jeg har en hormonspiral, jeg har ikk fået nogle af bivirkninger. Jeg ville helt klart vælge en hormonspiral, da en mens skulle stoppe eller næsten stoppe.

Dejligt du ingen bivirkninger har

Huha, humørsvingninger har jeg altså på p piller, er rimelig sikker på det er dem der gør det. Er hormonspiral så dumt? Lægen fortalte der var MEGET mindre hormon i den fremfor pillerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.