Kobber eller hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Nåh, det jeg mente var at man ku tage på af p staven Har hørt om plasteret der, så kan ma da ligeså godt ta pillerne. Hehe!

P ringen skal man også selv sætte op - og det er noget med man skal huske at ta den ud og det skal helst være samme ugedag osv.. Dog slet ikke hver uge self..

når ja okay.

man kan vidst tage på af de fleste ting der er på markedet idag.

men altså man jo finde det man selv mener man skal ha og man er tilfreds med.

håber du finder noget du er tilfreds med, og som du vil bruge.

kan du ikke høre din læge ad hvad de måske kan fortælle om de forskellige ting. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

HeidiØ

NinaNymannMadsen skriver:

når ja okay.

man kan vidst tage på af de fleste ting der er på markedet idag.

men altså man jo finde det man selv mener man skal ha og man er tilfreds med.

håber du finder noget du er tilfreds med, og som du vil bruge.

kan du ikke høre din læge ad hvad de måske kan fortælle om de forskellige ting. ?

Har været hos lægen, derfor dilemmaet Hun anbefalte mig hormonspiralen - sys bare den var lidt dyr, så sku lige ha lidt inputs herinde fra

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Har været hos lægen, derfor dilemmaet Hun anbefalte mig hormonspiralen - sys bare den var lidt dyr, så sku lige ha lidt inputs herinde fra

ja okay.

ja de er lidt dyre.

håber du finder noget du vil og som ikke er så dyrt.

Anmeld

10. juni 2012

HeidiØ

NinaNymannMadsen skriver:

ja okay.

ja de er lidt dyre.

håber du finder noget du vil og som ikke er så dyrt.

Tak Og håber også du på et tidspunkt blir tilfreds

Anmeld

10. juni 2012

NinaNymannMadsen

HeidiØ skriver:

Tak Og håber også du på et tidspunkt blir tilfreds

jo tak.

Anmeld

10. juni 2012

SHERO

HeidiØ skriver:

Fik en bog om prævention, mon p sprøjten er nævnt?  .. Vil lige undersøge sagen.. men ville også helst undgå de der hormoner der.. ja, det er altså en jungle. Hvordan kan du ikke tåle dem egentlig?

Synes i hvert fald de er smarte, men kommer jo an på ens forhold til sprøjter og nåle. For enten skal man tage til lægen hver 4 uge mener jeg det er, eller selv sprøjte sig eller få en til det..

Jeg får knaldende hovedpine dagligt og migræne anfald 1-2 gange om ugen, som jeg aldrig har lidt af før p-piller, så min læge mener jeg ikke kan tåle de hormoner der er i..

Anmeld

10. juni 2012

oerbaek

jeg har selv haft kobber spiralen efter min anden fødsel, men den måtte ud igen efter 8 mdr da jeg simpelthen styrtblødte, jeg kunne gå 1 time så var det lige før jeg var blødt igennem. jeg kunne ikke sove om natten fordi det bare rendte ud som et vandfald og jeg kunne max ligge ned i en time så skulle jeg skifte. jeg blev svimmel fordi jeg mistede så meget blod når jeg havde min mens...  MEN mine menses smerter forsvandt fuldstændig. det var den eneste gode ting ved den. 

Så nu overvejer jeg meget kraftigt at skulle have en hormonspiral.

Anmeld

11. juni 2012

HeidiØ

Tullen85 skriver:

Synes i hvert fald de er smarte, men kommer jo an på ens forhold til sprøjter og nåle. For enten skal man tage til lægen hver 4 uge mener jeg det er, eller selv sprøjte sig eller få en til det..

Jeg får knaldende hovedpine dagligt og migræne anfald 1-2 gange om ugen, som jeg aldrig har lidt af før p-piller, så min læge mener jeg ikke kan tåle de hormoner der er i..

Årh for hulan, det lyder også træls! Så udelukker det også mange muligheder for dig. Hvor træls! Men hovedpine så ofte er ingen jo interesseret i

Anmeld

11. juni 2012

HeidiØ

oerbaek skriver:

jeg har selv haft kobber spiralen efter min anden fødsel, men den måtte ud igen efter 8 mdr da jeg simpelthen styrtblødte, jeg kunne gå 1 time så var det lige før jeg var blødt igennem. jeg kunne ikke sove om natten fordi det bare rendte ud som et vandfald og jeg kunne max ligge ned i en time så skulle jeg skifte. jeg blev svimmel fordi jeg mistede så meget blod når jeg havde min mens...  MEN mine menses smerter forsvandt fuldstændig. det var den eneste gode ting ved den. 

Så nu overvejer jeg meget kraftigt at skulle have en hormonspiral.

Ej, for søren da, hvor træls! Puha, det kan jeg godt forstå var ubehageligt altså.. Og ja, klart man også blir svimmel af at miste så meget blod.. øv osse! Men ja, jeg overvejer også stadig hormonen..

Anmeld

11. juni 2012

oerbaek

HeidiØ skriver:

Ej, for søren da, hvor træls! Puha, det kan jeg godt forstå var ubehageligt altså.. Og ja, klart man også blir svimmel af at miste så meget blod.. øv osse! Men ja, jeg overvejer også stadig hormonen..

har faktisk lige snakket med min læge og jeg har fået tid til at få en hormon spiral i næste uge så må vi se om den virker bedre end kobberspiralen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.