Kobber eller hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.369 visninger
95 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

HeidiØ

For og imod! Kom kom!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MelikkazMoar

HeidiØ skriver:

For og imod! Kom kom!

jeg har kobberspiral.. og jeg er tilfreds..

tog den dels fordi den var billigst, og min krop ikke skal påvirkes af flere hormoner, da det har været helt galt førhen..

Anmeld

7. juni 2012

Den lykkelige

Jeg fik hormon spiral i oktober.. først nu er min mens blevet regelmæssig..
Jeg har taget en del på af den..
Jeg har nogle underlige "hop" i maven nogle gange efter jeg har fået den.. mærkes som da jeg var gravid og baby vendte sig..
Det gjorde overhovedet ikke ondt på mig at få den lagt..
Og dejlig man jo er fri for at tænke på at skulle tage piller eller noget.. min kæreste synes dog jeg skal have den ud.. han synes ulemperne er for store..

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

MelikkazMoar skriver:

jeg har kobberspiral.. og jeg er tilfreds..

tog den dels fordi den var billigst, og min krop ikke skal påvirkes af flere hormoner, da det har været helt galt førhen..

Okay! Ved hormonen ligger i 1300,-, hva koster kobber? .. Er bare bange for mine smerter vil komme tilbage ved mens? .. (tager p piller nu, glemmer bare lortet hele tiden!!)

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

Den lykkelige skriver:

Jeg fik hormon spiral i oktober.. først nu er min mens blevet regelmæssig..
Jeg har taget en del på af den..
Jeg har nogle underlige "hop" i maven nogle gange efter jeg har fået den.. mærkes som da jeg var gravid og baby vendte sig..
Det gjorde overhovedet ikke ondt på mig at få den lagt..
Og dejlig man jo er fri for at tænke på at skulle tage piller eller noget.. min kæreste synes dog jeg skal have den ud.. han synes ulemperne er for store..

Åh, ej kan man ta på? Tænkte nok de blev lidt uregelmæssige.. men nogle siger også den kan stoppe helt ved hormonspiral!

Øv ej, det er da ikke sjovt at mærke når der ingen baby er

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

HeidiØ skriver:

For og imod! Kom kom!

Følger lige med - Vil dog bare indskyde jeg har hørt om mange der er blevet preggers på kobberspiralen, så ved ikke om den anden er mere sikker? 

Anmeld

7. juni 2012

Den lykkelige

HeidiØ skriver:

Åh, ej kan man ta på? Tænkte nok de blev lidt uregelmæssige.. men nogle siger også den kan stoppe helt ved hormonspiral!

Øv ej, det er da ikke sjovt at mærke når der ingen baby er

Min svigerinde har også hormonspiral og hun har ikke mens længere.. jeg har 1/4 af hvad jeg tidligere havde.. så det bliver væsentlig formindsket..
Ja jeg tog 7 kg på
Har lige læst igår om en anden herinde der tog 6 kg på..  
Men min svigerinde tog ikke på.. så kan jo være forskellig!

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Følger lige med - Vil dog bare indskyde jeg har hørt om mange der er blevet preggers på kobberspiralen, så ved ikke om den anden er mere sikker? 

Preggers? Hvad er det? ... Var ved lægen idag, hun sagde også kobberen ku gi kraftigere blødninger + flere smerte ved mens

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

Den lykkelige skriver:

Min svigerinde har også hormonspiral og hun har ikke mens længere.. jeg har 1/4 af hvad jeg tidligere havde.. så det bliver væsentlig formindsket..
Ja jeg tog 7 kg på
Har lige læst igår om en anden herinde der tog 6 kg på..  
Men min svigerinde tog ikke på.. så kan jo være forskellig!

Åh gud, er igang med projekt vægttab.. men ja, det er jo forskelligt - så må man satse, hvis jeg vælger den!

Anmeld

7. juni 2012

MortilCilas

HeidiØ skriver:

For og imod! Kom kom!

Jeg havde en kobber spiral og fik voldsom mens, og mens smerter konstant og rigtig slemme under mens.

Nu har jeg en hormon spiral, og det der irritere mig mest er jeg ikke ved om min mens kommer eller erj, og der er optræk til den i længere tid. Men elsker den ud over det, har ikke problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.